J0anieke schreef:Bedoel je met kroontje inclusief de blaadjes die eraan zitten?
Jep, gewoon het hele groene 'dopje'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renske_W schreef:DezeNaam schreef:Als ik lui ben eet ik ze met 'kroontje', wat meestal het geval is dus.Enkel als ik ze in mijn yoghurt of plattekaas meng dan haal ik het er meestal af. (De blaadjes dan, dat harde stukje is echt verwaarloosbaar)
Plattekaas

) aardbeien van mijn papa zijn echt heerlijk! Die zijn veel zachter en worden ook echt rijp. Het kroontje en het steeltje komen er dan wat op te liggen en dat valt er dan bijna vanzelf uit. moonsparkle schreef:Je kan de schil van de mango eten? Ik ga dat proberen, vindt het snijden altijd zo'n gedoe
Daardoor heb ik ook 'ontdekt' dat de schil niet zo erg was.
Ik beet er eerst altijd een stuk uit zodat ik de schil er gewoon af kon trekken.

. En suiker heb ik ook sinds vorig jaar eroverheen uitgebannen. Dan proef je totaal niet meer de (soms mega zoetige al van zichzelf!) smaak van de aardbei joh. Slagroom heb ik er nog nóóit op gedaan. Dat doe je op de taart/ijs
. Kieskeurig hé, maar aardbeien zijn wel de lekkerste soort fruit naar mijn mening! Kiwi zonder schil moet ik niet aan denken brrr. Meestal lepel ik hem uit, scheelt weer glipperen en glijden(die dingen zijn glad als je ze geschild hebt!!
)Miesemuisje schreef:Oja en sinaasappels en mandarijnen mogen geen witte draadjes meer aan zitten, ben k altijd lang mee bezig
ik dus ook! Die slierten bij banaan moeten er ook af