Uhhhhh

Jawel dus
pizzatent komt 1x in de week langs.Ze kennen me al
Ook wel omdat ze spullen van mijn werk hebben en ik er weleens heb geleverd :p
Voordeel is wel dat ik snel geholpen word enzo
Verder, ja een maaltijdsalade, de eieren van mijn kippen bakken..... (das het enige wat ik dan ook echt doe en kan
) en ik red me wel.Bij moeders eet ik dan gezond, zegt ze zelf ook
“dan eet je tenminste normaal”Scheelt ze woont dichtbij en als ik na werk dan mijn hondje haal is t makkelijker aanschuiven.
Ze vind het niet erg, is doordeweeks vaak alleen want papa is Savonds vaak niet thuis door werk.
Ach ik zou wellicht zelf kunnen koken en zo maar voor nu is t prima en ik schaam me er niet voor :p
De opbakaardappels van cela vita vind ik ook lekker uit de airfryer.
ging dan wel samenwonen, maar m’n vriend werkt super onregelmatig dus ben vaak alleen thuis. Heb echt mega heimwee gehad, terwijl m’n vriend er helemaal geen moeite mee had. We hadden een groot huis (wij huurden het koophuis van vrienden voor 2 jaartjes) en moest ook zo onwijs wennen aan nieuwe geluiden enzo. Ik zat in het begin echt onwijs vaak bij m’n ouders ‘s avonds
Thuis altijd prima gehad hoor maar een eigen plekje wat je zelf kan inrichten naar je wens en lekker je eigen ding kan doen is toch heerlijk. 
. Zoveel meiden die het huis uitgaan omdat ze het thuis gewoon niet leuk (meer) hebben. Hoe heerlijk is het dat dit je enige zorgen zijn
. Tis even geleden en ik was 19 en ging samenwonen toen, net iets anders dan alleen. Maar je leert het eerste jaar een hele hoop. Ook dat je niet direct overlijdt van een chipsdieet