Welke smartwatch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke137

Re: Welke smartwatch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:19

Ik heb de Fitbit ionic! Super ding. Heb hem nu een jaar en echt nooit spijt gehad. Hij herkent fietsen en wandelen. Heeft een eigen gps tracker, deze moet je wel zelf aanzetten. Is snel geladen en gaat 5/6 dagen mee als je geen gps aan zet. De app is super makkelijk uit te lezen. En ook ik heb een iPhone. Bovendien is hij waterdicht.

Qua functies is er veel mogelijk. Maar ik maak daar geen gebruik van. Ik heb hem puur voor sporthorloge. En daar ben ik meer dan tevreden over.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:54

Ik lees hier ook even mee. Al een tijdje aan het nadenken over een smartwatch, o.a. om mijn beweging bij te houden, maar vind het ook fijn dat je makkelijk kan zien of je gebeld/appt wordt. Vind ik een fijn idee als ik op mijn werk ben en de kleine op de opvang. Heb niet de hele tijd telefoon bij de hand dus dan zou het makkelijk zijn om (van bepaalde mensen) berichtjes of oproepen te zien.
Ik heb eerst gekeken naar hybride smartwatches, nu de michael kors access en de samsung active gezien. Zou fijn zijn als het er uit ziet als een gewoon horloge en niet een typisch sporthorloge. Oh ja, en als ik er ook nog mee zou kunnen zwemmen zou het mooi meegenomen zijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 21:56

Met de Fossil Sport mag je ook zwemmen.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:33

_PassoaJus schreef:
Ik heb een Polar M200.

Super fijn én makkelijk ding in gebruik! Hij registreert alle activiteiten: slapen, rust, normale activiteit én intensieve activiteit. En deze zijn allen makkelijk terug re herkennen in de app.

Je kan ook zelf je activiteiten inschakelen, denk aan hardlopen, fietsen, paardrijden etc etc. Gewicht invullen e.d. ook geen probleem. De app is ook makkelijk en overzichtelijk! Bovendien is het horloge waterdicht en batterij gaat lang mee! Ohja hartslag meten en kijken hoe actief je nog moet zijn om je doel te halen geeft ie ook weer.

Ik ben er echt mega tevreden over!

Ohja, heeft ook gps én bel/bericht functie (wat ook uitgeschakeld kan worden)! Alle gps kun je in de app weer terug kijken, inclusief hartslag en snelheid e.d.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 16:32

Bjarni, de Fitbit Charge 3? Ik ben nu op vakantie en zwem er de hele dag mee. Echt een super horloge!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:44

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:33

Nadir schreef:
Bjarni, de Fitbit Charge 3? Ik ben nu op vakantie en zwem er de hele dag mee. Echt een super horloge!

Ik vind hem wel mooi, maar wil toch liever een rond klokje geloof ik.

Bagheera_206 schreef:
Met de Fossil Sport mag je ook zwemmen.

Die zet ik op mijn lijstje om nader te bekijken, ziet er goed uit!

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 07:32

SharonBdB schreef:
[ [url=m/8V6RRM.jpg]Afbeelding[/url] ] deze heb ik. Van Samsung. Ideaal ding! Zit van alles op. Kan ook mijn paardrij training meten.

Is dit de Samsung Galaxy Active? Die heb ik ook, is super fijn. Maar hoe meet jij het paardrijden dan? Die zie ik tussen de sporten niet tussen staan. Ik gebruik nu meestal fietsen daarvoor.....

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:22

Ik heb geen smartwatch, maar de Tomtom Adventurer. Nu zo'n twee jaar en ik ben er helemaal gelukkig mee. :D
Die dekt zo ongeveer elke sport die veel voorkomt om te meten. (Zwemmen, hardlopen, trailrunnen, wandelen, sportschool, fietsen, skiën, snowboarden, enz..) voor paardrijden heeft hij een freestyle functie die je later zelf kunt ombouwen naar paardrijden. En wat ik heel erg fijn vindt (maar een ander misschien minder) is dat hij alleen aangeeft wanneer je gebeld wordt of een sms krijgt, dus geen messenger, whatsapp e.d. en dat doet het voor mij heel goed.

Eigenlijk trace't die verder alles wel, stappen, hartslag, slaapritme en stijging/daling van je conditie.. Hij geeft alles handig weer en kan via telefoon en computer worden aangepast en je maakt er best makkelijk ook eigen trainingsschema's voor die hij je dan laat uitvoeren. Als je bluetooth oortjes hebt is het helemaal mooi, dan kun je er zelf afspeellijsten op zetten voor je sport. Hij heeft mij de afgelopen twee jaar goed gelukkig gemaakt. :D

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:27

Ik heb een Samsung watch active En Dat werkt super met mijn huawei mate 20 pro!

Erg tevreden met het horloge en hij heeft veel functies.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:29

Even een schopje: hebben er ook mensen ervaring met de Samsung galaxy watch? En dan in het bijzonder in combinatie met een iPhone?