zal is opletten voor je! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zal is opletten voor je!
Kan geen voorbeeldplaatje plaatsen vanwege hele slechte Internet verbinding op vakantie

Suzanne F. schreef:NoLimit_93 schreef:Ik ben echt verliefd op dit badpak![]()
Had hem vorig jaar besteld maar helaas was mijn voorgevel te groot en bij een maat groter veranderde alleen de lengte van de bandjes en niet de dekkingsgraad van de borst![]()
Nu spookt hij bog steeds door mijn hoofd en twijfel ik of ik het niet gewoon moet doen[ [url=m/mD5lrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou niet iedereen kan dit hebben. Het toont al snel wat goedkoop, zeker als je meer dan een B cup hebt.
amado7 schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen.!
Ik ben op zoek naar een liefst neonroze bikini. En dan zo n hoger gesloten. Heel simpelKan geen voorbeeldplaatje plaatsen vanwege hele slechte Internet verbinding op vakantie

Sunnda schreef:Leest mee!
Zoekende naar iets wat geschikt is voor brede schouders maar niet veel voorgevel.
Die combinatie maakt snel dat je zo plat lijkt in bikini terwijl dat irl wel meevalt.
Moeilijk moeilijk.
x_Jeanine_x schreef:Sunnda schreef:Leest mee!
Zoekende naar iets wat geschikt is voor brede schouders maar niet veel voorgevel.
Die combinatie maakt snel dat je zo plat lijkt in bikini terwijl dat irl wel meevalt.
Moeilijk moeilijk.
De foto van hierboven moet je echt aanzien. Vind hem namelijk echt heel vrouwelijk bij haar staan, hele brede schouders en cupje klein. En lijkt het alsof ze toch wat heeft.

xxxmh schreef:Ik heb vorig jaar deze gekocht en nog nooit aan gehad:
[ [url=m/aNqqhO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5T4QaI.png]Afbeelding[/url] ]
Nu zag ik weer een hele leuke bij de hunkemoller. Een zwart broekje heb ik nog maar nu twijfel ik zo erg haha, heb het eigenlijk niet nodig maar ben bang dat ik spijt krijg
[ [url=m/rsb3Z7.jpg]Afbeelding[/url] ]
misschien ga ik hem ook even bestellen/passen
NoLimit_93 schreef:xxxmh schreef:Ik heb vorig jaar deze gekocht en nog nooit aan gehad:
[ [url=m/aNqqhO.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5T4QaI.png]Afbeelding[/url] ]
Nu zag ik weer een hele leuke bij de hunkemoller. Een zwart broekje heb ik nog maar nu twijfel ik zo erg haha, heb het eigenlijk niet nodig maar ben bang dat ik spijt krijg
[ [url=m/rsb3Z7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehhh die is leukmisschien ga ik hem ook even bestellen/passen
mag schreef:Westhof schreef:Ik heb er uiteindelijk echt twee super saaie bikini’s bijgekochtMaar ik wilde per se triangeltopjes en niet te duur, dus dan valt er al veel af.
Deze 3 gaan dinsdag mee op vakantie.
[ [url=m/77q4ub.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar komen deze vandaan ik zoek ook triangel

ik heb nu dus weer een flinke voorraad