linoleum schreef:loulou schreef:je hebt ook WA verzekeringen waarin wel verhaalbijstand bij in zit. Dan helpen ze je met het verhalen van de schade, misschien iets voor de toekomst.
maar als de tegenpartij gewoon meewerkt, komt het zo ook wel goed.
Uiteraard wordt dit dan ook meegenomen in de premiestelling van de verzekeraar.
Alles wat dieseltje verteld heeft is correct! Als verzekeringsadviseur kan ik daar nog weinig aan toevoegen.
Uiteraard, en toch was dat bij mij destijds een hele goedkope verzekering, dus dat wil niet altijd iets zeggen.
Tegenwoordig heb ik alle verzekeringen via een tussenpersoon, dus nu zoek ik het zelf niet meer helemaal uit. Geen idee dus bij welke verzekeringen het nu erbij zit.
) maar ik noem nou maar een zijstraat die dure bril die je ophad tijdens het ongeval en kapot is word niet vergoed en ook niet verhaald door jou verzekering zonder een rechtsbijstand verzekering. Net als andere evt andere geleden schades, kleding/reiskosten tot je vervangend vervoer hebt door de schadeafhandelaar, letselschade etc. Dat moet je zonder die rechtsbijstands dekking cru gezegd maar zelf uitzoeken hoe je dat schadebedrag weer bovenwater krijgt.