cursebreaker schreef:En waarom mag iemand zich er niet aan ergeren en dit kenbaar maken hier? Er worden geen namen genoemd, ook al zullen velen misschien wel weten om welk topic het gaat. En ontstippen kan zeker, maar ik persoonlijk vind het onderwerp wel interessant om over na te denken/te praten/te discussiëren ondanks dat ik de TS van het topic heel vreemd vind reageren. Verder zal ik er hier dan nu ook maar niks meer over zeggen
Heel simpel, omdat het bespreken van andere topics en/of Bokkers gewoon niet is toegestaan. Wat natuurlijk een vrij logische en fatsoenlijke regel is.

, en moet nog even opzoek naar moed om het op te eten . Wat als er toch kleine glasdeeltjes inzitten

En drager van een bepaald iets, suikers voeren, ik ben de draad kwijt... Gaf mijn Tinker vroeger gewoon een enorme berg mooi arm hooi en een half schepje onderhoudsbrok, en dat was het dan! Ik heb ook geen idee waar ik moet beginnen, en heb geen idee of de prijzen een beetje reëel zijn, helemaal als er bij staat dat ze drager van een of andere afkorting zijn. Dus beetje de moed in de schoenen, want waar begin je aan?!