Dat ene genante moment...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:15

8nnemiek schreef:
Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten :')
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was _O-



Ik-ga-stuk

Manadeluca

Berichten: 1128
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:17

Raap me bijeen, ik kan niet meer. Wat grappig, knal- en knetterscheten…

Siers83

Berichten: 7412
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:19

Sheehan schreef:
Leuke avond op een dekentje gehad, dekentje laten slingeren en dan moeder die rustig aankomt met "volgensmij zat er ijs op je dekentje, ik heb hem in de was gedaan" :evaw:

Zo had ik mn eerste keer met een toemalig vriendje. Uiteraard bloeden, op zn dekbed. Hij zn overtrek in de wasmand doen. Kreeg ie een paar dagen later van zn moeder te horen: waarom hadden jullie chocopasta in bed? Hij heeft gezegd dat we honger hadden in brood met pasta :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:24

Muhh er staan echt te ranzige dingen tussen waarom blijf ik dit lezen. :')

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:25

Nu moet je wel zelf een bijdrage geven hè!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:25

Giolli schreef:
Muhh er staan echt te ranzige dingen tussen waarom blijf ik dit lezen. :')


Het zijn dingen die gewoon gebeuren.. heel menselijk.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:25

sanso schreef:
Giolli schreef:
Muhh er staan echt te ranzige dingen tussen waarom blijf ik dit lezen. :')


Het zijn dingen die gewoon gebeuren.. heel menselijk.



Ja, duh. :D
Laatst bijgewerkt door Giolli op 02-05-19 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:27

Maartje1990 schreef:
Nu moet je wel zelf een bijdrage geven hè!


Ik vind het al erg genoeg wanneer iemand 3 zoenen wilt geven en ik 2 en je er een dus half op je mond krijgt. Of als je überhaupt niet weet of je elkaar moet zoenen of het bij een hand moet blijven en elkaar vervolgens een minuut lang aanstaart om te wachten wat de ander gaat beslissen.

Afbeelding

hoikimmmy

Berichten: 933
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:30

Giolli schreef:
Maartje1990 schreef:
Nu moet je wel zelf een bijdrage geven hè!


Ik vind het al erg genoeg wanneer iemand 3 zoenen wilt geven en ik 2 en je er een dus half op je mond krijgt. Of als je überhaupt niet weet of je elkaar moet zoenen of het bij een hand moet blijven en elkaar vervolgens een minuut lang aanstaart om te wachten wat de ander gaat beslissen.

[ Afbeelding ]


Zoiets had ik met een jongen uit belgie. Die zag ik voor de 2de keer en ik stond daar met mijn vriend en vliegt me om de nek met 3 zoenen... ik zou mijn hand al uit steken. Gelukkig bedoelde hij het ook echt alleen maar lief.

Granoek
Blogger

Berichten: 10495
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dat ene genante moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:41

Ik had een keer 10 wielerterroristen op het terras zitten en die bestellen 10 pintjes, terwijl ik de eerste neerzet laat ik de andere 9 over de persoon onder mijn dienblad vallen

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:43

Heerlijk zeg dit topic
Dat van die zoenen herken ik zo, ik ben voor een half jaar op uitwisseling en iedereen doet wat anders, echt minimaal een keer per week sta ik wel stom te doen omdat ik geen idee heb of ik nou een hand moet geven, knuffel, 1,2, of 3 zoenen. Niet zo grappig voor jullie maar wel ontzettend ongemakkelijk.

Of vroeger (ik was een jaar of 10) was ik een keer bij een vriendinnetje aan het spelen, en ik was naar de wc geweest. 10 minuutjes later komt haar moeder naar me toe: dat ze nog niet klaar was met schoonmaken en of ik de volgende keer gewoon wil doorspoelen :+

Kmbrly

Berichten: 1851
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:47

Nog een grappig verhaal ...

Mijn ex / beste vriend op dat moment, heeft bij mij toen zitten janken dat zijn vriendin zwanger zou zijn.
Een tijd later zijn wij samen gekomen. En natuurlijk komt daar het eerste moment aan.

Geeft hij aan nog iets te moeten vertellen.
Hij had het nog nooit niet gedaan...
Ik ben met de slappe lach uit bed gevallen. Weg moment := .
Ik heb toen nog gevraagd hoe hij er dan bij kwam dat ze zwanger was.
Ja ze hadden gespeeld in de jacuzzi. _O-

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:50

Ik ben een paar jaar geleden midden op de grote markt van voor naar achter uit mijn broek gescheurd toen ik ging lunchen met mijn collega's die ik nog maar een paar weken kende. := Gelukkig had ik twee vrouwelijke collega's die me met goed gepositioneerde vesten en schoudertassen konden vervoeren naar de H&M, waar ik mijn lichtblauwe spijkerbroek kon inruilen voor een zwarte pantalon (fanatieke krachtsporter, spijkerbroeken waren geen optie). Ineens was ik extra blij dat ik met overwegend mannen samenwerkte (IT), en die dus de sudden switch én de pijnlijke mismatch in kleding niet zagen. :))

Aranel
Berichten: 20214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:53

Giolli schreef:
8nnemiek schreef:
Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten :')
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was _O-



Ik-ga-stuk


:') :') ik ook. Dit is mijn nieuwe favoriete topic.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:56

Ik wilde in een volle tram in een vierzits gaan zitten. Tram reed alleen net weg op het moment dat ik mijn been op de verhoging wil zetten. Ik stap dus mis en klap met mijn kin vol op de stoel. 10 starende mensen naar je en dan nog een paar haltes moeten.. Mag nu sinds vorige week iedereen uitleggen waarom mijn halve gezicht blauw is :o

Op vakantie met school gaan. Gezellig in stuk snel stromende rivier drijven waarbij op het einde allemaal rotsen liggen. Ik wilde vlak daarvoor de kant op klimmen. Alleen niet op gerekend dat ik het gladste stuk het uitgekozen en gillend aan een takje hing om niet verder af te drijven. Door klasgenoten uit de rivier getrokken. Ik hoor nog steeds hoe prachtig ik gegild heb van angst..

Britta31

Berichten: 13213
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:57

Dat ik voor het koffiehoekje in de supermarkt terwijl daar een groepje bejaarden zat onze dochter van 2 uit het karretje liet vallen.De afkeurende blikken waren heel groot(dochter was gelukkig oke)

Fortitude

Berichten: 3091
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:58

Ik ga hier stuk om deze verhalen haha _O-

Maar oh man ik heb elke dag wel van die schaam momenten, maar ik bluf of lach me er gewoon uit :') meest recent:

Op mijn werk midden in de drukke lobby (hotel) sprong de knoop van mijn blouse er ineens af terwijl ik mijn handen echt vol had. Sta je daar half in je bh :D en ik heb niet eens zoveel eh.. voorkant.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:03

Oké, mijn overlevings-tip voor als je eens op zo'n banaan mee gaat achter een bootje: Let it go!
En dan bedoel ik dus die banaan, als je dreigt te vallen. Dat wist ik toen nog niet, dus bij mij ging het het even anders.

Toen ik als 18-jarige met 2 vriendinnen naar Malgrat de Mar op vakantie ging, wilden wij natuurlijk voor het eerst op zo'n banaan. Als giegelende meisjes zaten we als enige tussen allemaal jongens op dat ding. Dikke lol natuurlijk, tótdat die ene scherpe bocht kwam en de helft eraf viel. Maar ik natuurlijk niet <<) Ik had dat ding nog vast en moest en zou eraan blijven hangen totdat hij weer even stopte en ik er dan weer op kon klimmen.
Maar wat gebeurt er als je met een net iets te los bikinibroekje door de stroming getrokken wordt? Dan vliegt je broekje uit ;( Dus ik heb daar nog even in m'n blote komt aan dat ding gehangen en de jongens die erop zaten hadden de grootste lol natuurlijk.
Uiteraard liet ik toen toch los.
Maar volgende punt, waar ergens in de zee is je broekje dan gebleven? Het bootje incl banaan (waar iedereen behalve ik inmiddels natuurlijk weer op zat) zijn nog gaan zoeken maar hij was niet meer te vinden. Dus stelde de man die vaarde maar voor om mij met m'n blote kont aan de voorkant van de boot erin te laten klimmen, zodat de rest het niet kon zien. Nou, zie het maar eens voor elkaar te krijgen om vanuit het water op de punt van een boot te klimmen die een meter boven het water uitsteekt.
Net toen ik een soort inzinking begon te krijgen (bijna letterlijk) zag de man van de boot mijn broekje drijven!!
Nog steeds super gênant natuurlijk om de groep weer onder ogen te komen maar ik had gelukkig weer gewoon mijn broekje aan.

Uiteindelijk hebben mijn vriendinnen en ik er hard om kunnen lachen en was het wel één van de meest hilarische dingen van die vakantie.
Laatst bijgewerkt door RiannaB op 02-05-19 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnickT

Berichten: 1474
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:03

Boterbloem90 schreef:
Ik wilde in een volle tram in een vierzits gaan zitten. Tram reed alleen net weg op het moment dat ik mijn been op de verhoging wil zetten. Ik stap dus mis en klap met mijn kin vol op de stoel. 10 starende mensen naar je en dan nog een paar haltes moeten.. Mag nu sinds vorige week iedereen uitleggen waarom mijn halve gezicht blauw is :o

OV, hou op :') Wat ik regelmatig heb gehad is de volgende situatie:
Ik zit in een vierzits en wil gaan uitstappen, dus ik sta op. Maar die vierzits is een stuk hoger dan de andere stoelen dus ik stond heel rustig op - dacht ik - om vervolgens met mijn hoofd vol tegen de stang aan te knallen die daar boven langs liep. En maar hopen dat niemand het zag. Dat was ook meer dan eens.

En een keer met de tram. Ik had koffie gehaald en zag mijn tram langsrijden (halte was direct buiten de koffiezaak). Dus ik trek een sprintje met mijn volle beker koffie, zie de deuren dicht gaan, neem een aanloop en knal met die koffie tegen de deur aan. En de tram stond nog gewoon dus ik had simpelweg het knopje in moeten drukken en er was niets aan de hand geweest :') De mensen die binnen stonden moesten hun lachen inhouden.

Nog een keer met koffie, deze keer in de koffiezaak. Die zaak bestaat volledig uit glas. Ik nam plaats op een stoel direct aan het glas/raam. Ik eet de slagroom van mijn koffie af, wil m'n beker terug op de tafel zetten en vanaf hier neemt mijn onhandigheid het weer over en ik mieter zo de halve inhoud tegen het raam :') Toen ben ik aan de balie gaan vragen om een doekje. En die vrouw zo: "hoe erg is het?". Dus ik wees naar het raam vol druipende koffie en zij zegt: "ik doe het wel even" := Maar ik kreeg wel mooi een nieuwe koffie van haar :j

Tancreda4

Berichten: 24166
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:06

Ik weetniet of ik het was of mijn vriendinnetje. Was toen we klein waren, onder de 10 jaar. We hadden grote lol en lagen volledig in een deuk en een van ons moest opeens super nodig plassen. Dusse toilet ingesneld, broek naar beneden, zitten en gaan. Bleek de klep dicht te zitten, maar toen was er al op geplast. En dan als reactie hem alsnog omhoog zetten waardoor alles achter de toilet sijpelde.... Nog meer lol....

Verder ga ik even denken. Maar dit topic is hilarisch hahaha

Mazida
Berichten: 1397
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:08

-In een volle train bukken en uit je broek scheuren van voor naar achteren... Warme dag, dus geen jas bij. En droeg een opvallende rode onderbroek :7 . Uiteindelijk rugzak laten zakken tot kont, maar of het iets hielp :')

-Ongesteld worden met een minirok aan en op je werk zijn. En dan van je bureaustoel opstaan en bloeddruppels langs je been omlaag voelen glijden -O- -O- -O- -O- -O- .

-Eerste keer ongesteld worden op de middelbare school zonder iets bij te hebben. Onderbroekje volgepropt met wc-papier, maar het mocht niet baten. Bloedde zo hard, dat ik tijdens de tekenles in plas bloed zat, waarvan klasgenoten dachten dat het verf was :7 . Juf was zo aardig om mij naar huis te sturen en mijn klasgenoten alles te vertellen over wat er gebeurd als meisjes ongesteld worden :')

-Erachter komen in het zwembad dat je down under vergeten bent te scheren en dan in je bikini die haren uit zien steken in je bikinibroekje. En toch gaan zwemmen, er was toch niemand die me kende ~~}>
Laatst bijgewerkt door Mazida op 02-05-19 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:09

Ik kom zelf niet uit een omgeving waar we kussen met het begroeten en moest daar erg aan wennen toen ik bij mijn partner in de familie kwam. Met zijn moeder is het altijd twee kussen, met zijn vader weer drie en soms één... Je raadt het al. Ik wilde er drie doen en hij één. Schoonvader recht op z'n smoelaria gekust. :') Daar heb ik me nog best een poosje awkward over gevoeld.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:15

Britta31 schreef:
Dat ik voor het koffiehoekje in de supermarkt terwijl daar een groepje bejaarden zat onze dochter van 2 uit het karretje liet vallen.De afkeurende blikken waren heel groot(dochter was gelukkig oke)


Hier heb ik even heel hard om moeten lachen :+

Ik zie dit mij ook gebeuren als ik ooit een kind heb.

Granoek
Blogger

Berichten: 10495
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:20

Britta31 schreef:
Dat ik voor het koffiehoekje in de supermarkt terwijl daar een groepje bejaarden zat onze dochter van 2 uit het karretje liet vallen.De afkeurende blikken waren heel groot(dochter was gelukkig oke)

_O-

Selina

Berichten: 14366
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:20

Hier eens onderweg naar een sollicitatiegesprek en onderweg scheurt mn schoen. Dus de eerste de beste schoenen gekocht die ik kon vinden: van die rubberen teenslippers met stippen. Dus was niet alleen te laat maar zag er ook uit alsof ik naar het strand ging :+

En ook wel eens gehad dat ik op de trein aan het wachten was en er een vrouw naar me toekwam die zei dat ik uit mn broek gescheurd was. Was heel blij dat iemand het zei voordat ik op werk was :=