Afspraken niet nakomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Afspraken niet nakomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 12:13

Wat een dwarrel. Gooit eerst zijn eigen glazen in en legt de schuld dan bij een ander.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 12:18

Ja door dit gedoe komt hij bij de Fysio ook niet echt geloofwaardig meer over, iedereen had m dus heel anders ingeschat...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 12:25

Beter kwijt dan rijk zoeen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:03

Misschien alvast een melding maken bij de politie/wijkagent?
Liever een stapje voor zijn

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:37

Ik zou dus echt zijn laatste nota niet betalen..ja, het deel wat overblijft na het repareren van het hek….hij heeft immers al per app aangegeven daar verantwoordelijk voor te zijn (waarom anders 2 uur aftrekken?), bon bewaren van materiaal, uurloon zou ik dan niet meenemen, maar materiaal is gewoon keihard te bewijzen...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 17:50

De laatste nota wordt inderdaad niet zomaar overgemaakt. Eerst maar eens kijken wat hij denkt te kunnen berekenen. Ik heb hem al gemeld dat ik kosten moet maken voor de aanschaf van reparatie materialen en dat dit sowieso er vanaf wordt getrokken. Hij had dit tenslotte ook moeten betalen als hij het hek in zijn eigen tijd had betaald. Dan kijk ik nog wel even wat er over blijft, heeft hij daar echt recht op dan is dat voor hem en als hij zo aan de gang blijft als hij nu bezig is konden mijn uren wel eens duur uit gaan pakken. Dan ben ik er ook echt klaar mee.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:54

Ik zou ook eventjes melding maken van bedreiging. Jeetje, dan denk je elkaar te helpen door hem wat uren te laten maken en jij het rustig aan te doen heb je dit aan de hand.

Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik je wel komen helpen met je hek voor een bakje koffie

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:00

Inderdaad, wijkagent inschakelen om die alvast voor te bereiden. Klinkt alsof die man niet helemaal 100% is in zijn bovenkamer. Wakko