Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:Maar het gaat niet om het aantonen toch? Ik bedoel, de reisverzekering èn een arts hebben verklaard dat zijn zorg wel noodzakelijk was. Maar de werkgever vindt het geen sociale relatie en dat is natuurlijk krom.
Furrow schreef:Ik ben het er mee eens, het is pijnlijk om te zeggen en waarschijnlijk niet helemaal juist om vanuit bokt te oordelen. Maar dan lees ik dat je zoveel reizen doet dat de gemiddelde Nederland niet eens in staat is om te doen en dan bovenstaande kansen.
Als ik dan lees dat je klaagt over verlaging van toegiften denk ik jeetje, zoveel mensen die alles zouden geven voor deze luxe en alsnog alles uit willen halen.
Je vriend heeft gewoon enkele dagen extra luxevakantie gehad, dat zou al enorm veel moeten zijn.

je weet niet waarvan ik reis toch? Je weet mijn fianciele situatie niet nog mijn toekomstige financiele situatie. karuna schreef:Jolien en furrow. Compleet niet van belang.je weet niet waarvan ik reis toch? Je weet mijn fianciele situatie niet nog mijn toekomstige financiele situatie.
poes schreef:Maar of het een sociale relatie was vind ik ook niet bewezen.
Er staat daar dat het een vriend kan zijn, maar bij buitenlandse situaties staat toch echt 'naast familielid' gespecifieerd. En er staat ook algemeen dat er sowieso moet aangetoond worden dat niemand anders het kon doen want anders vervalt de hele clausule. Ik vind niet dat je het 1 (noodzaak of niet) los van het ander (sociale relatie of niet) kunt zien.

Hier weet je alleen wat iedereen er zelf van vindt, en dat is even totaal niet relevant.