Kimberley_ schreef:NoGo schreef:Jeetje ik word vooral verdrietig van sommige reactie's hier, aangeven bij de baas, het een creep vinden...
Ts een vriend van mij ook werkzaam in een garage kan soms van jaren geleden nog tot in detail melden wat er met iemand zijn auto aan de hand was.
Ik zou er niet teveel achter zoeken voor dit moment maar hem gewoon een app terug sturen met de mededeling dat het vast vriendelijk bedoeld is maar jij, je er zeer onprettig bij voelt en hem verzoeken je niet meer op deze privé wijze te benaderen.
Eventueel kan je erbij zetten dat als hij dit toch doet je hier melding van maakt bij het bedrijf.
Ik heb dus al meerdere malen aangegeven het 1. Onjuist te vinden tegenover zijn werkgever en 2. Als onprettig te ervaren. En ik zeg ook nergens dat het niet aardig bedoeld kan zijn. Ik val het meeste over het feit dat hij mijn telefoonnummer heeft overgenomen zonder toestemming.
Je reactie kom nogal over alsof ik je net zwaar aangevallen heb, maar wat wil je nu dan?
Terug sturen dat je het niet netjes vind dat hij jouw telefoonnummer in de gegevens heeft opgezocht en je op deze wijze benaderd, je de auto gewoon in de garage laat maken en je niet meer door hem benaderd wenst te worden en zowel je hier melding van zou maken bij het bedrijf.
Case closed toch?