Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maureen95 schreef:Witchcraft schreef:waarom zou je ervoor moeten liegen? Dat snap ik nooit zo goed. Als je gewoon zegt er geen interesse in te hebben is dat toch goed?
Die snap ik inderdaad ook niet goed. Zeggen dat je thuis nog hebt staan duurt langer dan "Nee bedankt" zeggen.
Suzanne F. schreef:Ik zeg eerlijk dat ik ze al in huis heb want dat is ook zo.
die vind ik altijd zo opdringerig... Withers schreef:Ik heb effectief de normale producten al in huis, en vind het tegelijk ook ongemakkelijk dat dit zo gevraagd wordt. Een verkoopster in de schoenwinkel in mijn buurt pakt het mooi aan, ze vertelt bij het afrekenen van de schoenen kort de aanbevelingen qua onderhoud, waarop ik dan om een product kan vragen als ik het nodig heb. Dat ervaar ik als extra service ipv opdringerigheid.
Maureen95 schreef:Withers schreef:Ik heb effectief de normale producten al in huis, en vind het tegelijk ook ongemakkelijk dat dit zo gevraagd wordt. Een verkoopster in de schoenwinkel in mijn buurt pakt het mooi aan, ze vertelt bij het afrekenen van de schoenen kort de aanbevelingen qua onderhoud, waarop ik dan om een product kan vragen als ik het nodig heb. Dat ervaar ik als extra service ipv opdringerigheid.
Mag ik jou vragen hoe ze dat doet? Ben er wel benieuwd naar. Misschien kan ik het dan ook toepassen
Maureen95 schreef:Withers schreef:Ik heb effectief de normale producten al in huis, en vind het tegelijk ook ongemakkelijk dat dit zo gevraagd wordt. Een verkoopster in de schoenwinkel in mijn buurt pakt het mooi aan, ze vertelt bij het afrekenen van de schoenen kort de aanbevelingen qua onderhoud, waarop ik dan om een product kan vragen als ik het nodig heb. Dat ervaar ik als extra service ipv opdringerigheid.
Mag ik jou vragen hoe ze dat doet? Ben er wel benieuwd naar. Misschien kan ik het dan ook toepassen
moonsparkle schreef:Misschien een beetje off topic maar ik vind het bij de kapper vaak ongemakkelijk. Wil je de massagestoel aan? En dan al dat je zelf vraagt kost dat extra? Ja, nou laat dan maar. Wil je deze speciale crèmespoeling in je haar? Ik zie dat je haar lastig is uit te kammen(heb ik zelf nooit last van) of ik misschien iets erbij wil kopen om te ontklitten etc.