Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaitlyn schreef:Doe mij maar een paardenvent! Maar wel 1 die het kan vinden in mijn manier van houden van paarden. Ik heb niks met bitloos/boomloos/ijzerloos/stalloos/wedstrijdloos/24uurperdagbuiten zeg maar.
Elke keer dat gezeik over dat het zoveel tijd en geld kost, en het niet snappen dat je je echt zorgen maakt als er iets aan de hand is. Nee van mij hoeft dat niet meer.
nouky12 schreef:Toen ik mijn paard nog had was dit echt wel een groot discussiepunt met mijn vriend.
Het kost te veel tijd en geld enzo, dit heeft er mede toe geleid dat ik uiteindelijk heb besloten het paard te verkopen. Ergens heb ik er nog steeds spijt van, maar mijn relatie gaat wel beter dan daarvoor
Shaggy09 schreef:Bunn schreef:
Dit! Leuk in theorie, maar in de praktijk.
Hihi vertel nu maak je me nieuwsgierig
Ik zie het ook vaak zat wel goed gaan hoor, ik kap niet alles af, hihi. Maar ik probeer het persoonlijk niet meer.
Kirania schreef:herous schreef:Ik en mijn man zijn bijna 20 jaar samen. Mijn man heeft niks met paarden, nooit gehad en na 20 jaar zal het waarschijnlijk ook nooit meer komen.
Ik vind dit best wel spijtig, het is toch vaak een nadeel. Onze ponies staan aan huis en als ik vraag om iets aan de stal te doen of mij te helpen met hooi naar binnen te leggen of zo dan is dat toch altijd een dingetje. Maar ok, ik heb dan ook wel een buitenbeentje, hij is helemaal geen dierenvriend eigenlijk, en hij komt ook niet graag buiten als het koud is of regent.
Daarbij komt ook nog eens dat hij niet erg sociaal is, geen behoefte heeft aan afspreken met zijn vrienden ofzo en hij geen eigen hobbies heeft.
Hij wil zijn vrije tijd vooral met mij doorbrengen, maar dat moet dan altijd iets anders zijn dan iets met paarden.
Nu vind ik andere dingen doen ook leuk hoor, dus in dat opzicht gaat het wel maar soms mis ik het toch wel, als ik andere koppels zie die wel beiden van de paardensport houden dan ben ik best wel stiekem een beetje jaloers.
Brr, niet eens een dierenvriend? Geen eigen hobby's? Niet om de advocaat van de duivel te zijn, maar zoals jij je vriend beschrijft beschrijf ik mannen waar ik zelfs als vrienden niets mee te maken wil hebben
(vervelend zeg
)
Sunnyenjarno schreef:Kaitlyn schreef:Doe mij maar een paardenvent! Maar wel 1 die het kan vinden in mijn manier van houden van paarden. Ik heb niks met bitloos/boomloos/ijzerloos/stalloos/wedstrijdloos/24uurperdagbuiten zeg maar.
Elke keer dat gezeik over dat het zoveel tijd en geld kost, en het niet snappen dat je je echt zorgen maakt als er iets aan de hand is. Nee van mij hoeft dat niet meer.
Zo hoor je paarden ook tehouden
(ik ben momenteel helaas Toos paardloos). Ik vind het super leuk dat hij ook zo enthousiast is en het lijkt me heerlijk om niet altijd alle klusjes alleen te hoeven doen of dat ik, als ik ziek ben, een keer lekker in bed kan blijven liggen in plaats van de paarden te moeten voeren
Kan gelukkig nu nog steeds.