Jong grijs worden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Jong grijs worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 15:41

Ik was 21 toen het begon. Niet eens grijs, maar spierwitte haren. Mijn vaders genen :j
Ik heb ze er jarenlang uit getrokken, tot dat gewoon teveel werd. Toen ben ik in totaal andere kleuren gaan verven, inmiddels doe ik alleen grijsdekking in mijn eigen kleur. Ik vond het vervelend, maar het is nu eenmaal zo... :) ik vind het alleen wel heel belangrijk dat het er verzorgd en gezond uit ziet.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 16:56

Heerlijk dit topic, ik meld me ook! Eerste grijswitte haren op mijn 14e, ondertussen een kleine coupe soleil bij mijn haargrens :')

Heb het afgelopen jaar twee keer geverfd, maar ik miste mijn grijze haren toen wel. Gelukkig zijn ze nu weer terug :D Ik hoop uiteindelijk mooi wit te worden. We gaat het zien haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 16:59

xIrlijn schreef:
Heerlijk dit topic, ik meld me ook! Eerste grijswitte haren op mijn 14e, ondertussen een kleine coupe soleil bij mijn haargrens :')

Heb het afgelopen jaar twee keer geverfd, maar ik miste mijn grijze haren toen wel. Gelukkig zijn ze nu weer terug :D Ik hoop uiteindelijk mooi wit te worden. We gaat het zien haha!

Mijn oma was spierwit, zo mooi vond ik dat altijd <3

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 17:05

Ja precies, prachtig! Zie nu de foto van MirandaFuego, voor zoiets zou ik tekenen hoor <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:20

xIrlijn schreef:
Ja precies, prachtig! Zie nu de foto van MirandaFuego, voor zoiets zou ik tekenen hoor <3

Thanks!
Mijn vader was ook al vroeg grijs en hij heette al 'de witte' toen hij 25 was. :D

Als je nu al zulke witte haren hebt krjg je dat vast ook. :j

SincereQ

Re: Jong grijs worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 17:58

Jup, hier ookal vanaf mn 20ste grijze haren. Inmiddels verf ik het niet meer zo vaak als eerder en moet het grijze er maar doorheen piepen. Werd een duur grapje en mijn haar werd er ondanks regelmatig maskertjes niet mooier op.
Zit echt in de familie hier, de grijze haren zijn wel mooi wit/grijs en mn moeder is ook echt mooi grijs dat mensen vragen of ze het zo geverft heeft. Oma was echt wit, zonder gele gloed, zo mooi!