Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en die meneer ook, rijbewijs en paspoort en pinpas en creditcards zaten er allemaal in, ik dacht toen niet eens aan zelf houden..shilady schreef:Resistance schreef:Ben ik de enige die zegt: gewoon gebruiken?
Ik vind dat sowieso wel een interessante gewetensvraag. Wellicht ga ik daar even een topic over openen.
Nope your not

shilady schreef:Resistance schreef:Ben ik de enige die zegt: gewoon gebruiken?
Ik vind dat sowieso wel een interessante gewetensvraag. Wellicht ga ik daar even een topic over openen.
Nope your not

Blackflag schreef:Heb het nagevragen bij de desbetreffende collega, hij heeft de kaart niet vernietigd.'Ik pakte de grap iets te serieus op van hem denk ik haha ' Ligt in een veilige kluis en word een jaar bewaard. Ook een mail terug van het vvv kantoor eigenaar terug halen is zo niet mogelijk! Dus we zien na 1 jaar wel weer of we iets leuks met de collega's kunnen doen of iets dergelijks.
Dus hier kan een slotje op gezien het andere topic wat geopend is wat hier op lijkt.
Selka schreef:Uhh eieren na pasen dat snap ik ook wel maar ik heb geen flauw benul wat voor bedragen er op mijn cadeaubonnen staan hoor...
Hoe verwacht je dat die persoon zich kan verantwoorden tot de cent nauwkeurig als er geen bedrag op de kaart fysiek is geschreven? Weet jij nog alle bedragen/gegevens die je voorbij hebt zien komen vorig jaar?