Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 15:46

NoLimit_93 schreef:
Leuke dingen die ik wil doen maar uitstel

- Een huis met land en stallen kopen, heeft er iemand een geldboom voor mij :Y)

Afhankelijk van welke eisen je stelt aan de regio en het huis hoef je hier geen geldboom voor te hebben.
Althans, je moet dan natuurlijk wel in staat zijn om een huis te kopen überhaupt. Maar waar je in het ene deel van het land nauwelijks een eenvoudige tussenwoning hebt voor een acceptabel bedrag, heb je daar in een ander deel van het land een huis met stallen en land voor.

Ik heb altijd een voettocht willen maken met mijn hond (naar Santiago de Compostella ofzo - al ben ik niet gelovig ;) ) Maar ik denk niet dat mijn man dat ziet zitten en ik heb ook altijd een hond die net te oud is, of een pup... En misschien is het idee eigenlijk wel leuker dan de uitvoering ervan :D

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:28

Nikass schreef:
Afhankelijk van welke eisen je stelt aan de regio en het huis hoef je hier geen geldboom voor te hebben.
Althans, je moet dan natuurlijk wel in staat zijn om een huis te kopen überhaupt. Maar waar je in het ene deel van het land nauwelijks een eenvoudige tussenwoning hebt voor een acceptabel bedrag, heb je daar in een ander deel van het land een huis met stallen en land voor.

Ik heb altijd een voettocht willen maken met mijn hond (naar Santiago de Compostella ofzo - al ben ik niet gelovig ;) ) Maar ik denk niet dat mijn man dat ziet zitten en ik heb ook altijd een hond die net te oud is, of een pup... En misschien is het idee eigenlijk wel leuker dan de uitvoering ervan :D

Ach, waarom niet? Ik heb naar Santiago gelopen voor mijn master scriptie onderzoek, en ben heel veel solo vrouwen tegen gekomen (wat ik zelf trouwens ook was :Y) ). Ook mensen met hun honden, en hoewel dat een extra zorg is en misschien wat meer planning vergt lijkt het me prachtig, en is het zeker iets haalbaars. En je hoeft niet vanaf de Franse grens gelijk bijna 1000 km te lopen, je kunt ook prima halverwege aanhaken en een week of misschien 2 onderweg zijn.

Maar goed, mijn grootste “leuke ding” wat veel te lang op zich heeft laten wachten is een grote motorreis maken. Eindelijk is het bijna zover. Komende zomer vertrek ik vanuit NL naar uiteindelijk NZ met mijn vriend op onze motoren, we hopen minstens een jaar onderweg te zijn en willen het liefst in nieuw zeeland blijven. Bijna!! *\o/*

Chiave

Re: Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:36

Beginnen aan een motorrijbewijs. Ligt een gloednieuw pak in de kast, centjes zijn er, maar zo weinig tijd. :\

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-19 21:12

Mijn eigen paard gaat er komen! *\o/*
Ik heb gehoord dat ik meer uren kon gaan werken dus ik zet mijn trots aan de kant voor het betalen van deze belachelijke stallingsprijzen hier en neem weer een paard :). Het leven is kort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:20

Sheran schreef:
Ik heb gehoord dat ik meer uren kon gaan werken dus ik zet mijn trots aan de kant voor het betalen van deze belachelijke stallingsprijzen hier en neem weer een paard :). Het leven is kort!

Super leuk :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:13

Sheran schreef:

Fantastisch!!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:16

Spaans leren. Komt er maar niet van.
En bizar veel geld uitgeven aan een nieuwe garderobe.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:28

Vaker een dagje naar een pretpark buiten Nederland, jammer dat het vaak zo enorm prijzig is! Vorig jaar naar Cedar Point geweest in Amerika en sindsdien wil ik meer pretparken bezoeken :))

En mijn E rijbewijs halen, dat roep ik al 6 jaar.. Maar het komt er gewoon nooit van :+

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:29

Eigenlijk maar 2;
Een paard er bij.
Mijn Rijbewijs + auto.

Maar daar wordt aan gewerkt :Y)
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 25-03-19 12:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:37

* Weer gaan paardrijden, maar dat stel ik uit vanwege een dubbele hernia (al 2 jaar) waarvan ik binnenkort hoor of het gefixt kan worden.
* Weer gaan paaldansen, doe ik niet vanwege de reden hierboven.
* Motorrijbewijs halen
* leren werken met een naaimachine
* vaker gewoon een dagje ergens naartoe in het weekend (al is het maar om te wandelen en foto's te maken). Wij plannen heel vaak onbewust onze weekenden weer eens te vol en dan komt het er niet van. En dan is er zo weer een maand om met alleen maar 'verplichte' dingen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:47

Mijn oude paard terughalen naar Nederland en voor altijd voor hem zorgen
( helaas gaat dit niet gebeuren maar toch, als ik de tijd kon terugdraaien, of ooit de kans krijg, pak ik hem wel.!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:53

Sheran schreef:

Goed zo!

Ik ken meer dan genoeg verhalen van mensen die alles uitstelden totdat het eigenlijk te laat was, dus vooral doen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:22

Ghostattack schreef:
Vaker een dagje naar een pretpark buiten Nederland, jammer dat het vaak zo enorm prijzig is! Vorig jaar naar Cedar Point geweest in Amerika en sindsdien wil ik meer pretparken bezoeken :))

En mijn E rijbewijs halen, dat roep ik al 6 jaar.. Maar het komt er gewoon nooit van :+

Je bent er vast al geweest maar voor de zekerheid, ik vind Europark het leukste van Europa en in Salou in Port Aventura staat de snelste en volgens mij hoogste van Europa.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:26

Judith_ schreef:
Cayenne schreef:
Ik wil ieder jaar nog eens naar het Hallerbos wanneer alle blauwe bloemen in bloei staan, maar het komt er maar niet van en ik kijk een beetje op tegen die megadrukte waardoor je vast geen fatsoenlijke foto's kunt maken :=

En ik wil graag eens in een luchtballon! Maar niemand die mee durft :')

Het hallerbos is een van de bekendste maar niet het enige bos! Volgens mij is het hallerbos voor jou niet direct op te hoek? Dan zou je ook kunnen kijken naar een bos in West Vlaanderen. Daar staan ze ook! En doorgaans zonder pendelbusjes vol toeristen. :')

https://www.natuurenbos.be/hyacintenfestival

Ik zie dit nu pas, maar super! Bedankt voor de link! _/-\o_

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:31

Ik wil al heel lang weer een keer schaatsen, maar ben gisteren eindelijk geweest :D

Verder op mijn lijstje:

- Een nieuwe fiets kopen
- Een NS wandeling doen
- Naar een story telling avond

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:04

Mijn rijbewijs halen, vordert alleen nog niet zo heel hard :oo

Nieuwe sulky voor mijn shet (die komt er hopelijk deze zomer)

Een eigen plekje voor mezelf huren, uitgesteld omdat ik met mijn rijbewijs bezig ben

In mijn eentje op vakantie, liefst de US of canada werken op een ranch.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:10

moonsparkle schreef:
Ghostattack schreef:

Je bent er vast al geweest maar voor de zekerheid, ik vind Europark het leukste van Europa en in Salou in Port Aventura staat de snelste en volgens mij hoogste van Europa.

Nee nog niet geweest! Maar beiden staan op mijn lijstje :D Ik volg Theme Park World Wide ook op youtube en haal daar ook veel inspiratie vandaan. Eerstvolgende gaat waarschijnlijk Phantasialand zijn :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 15:13

Ik zou heel graag een keer op een circuit willen rijden, maar geld enzo :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 16:26

Ghostattack schreef:
Nee nog niet geweest! Maar beiden staan op mijn lijstje :D Ik volg Theme Park World Wide ook op youtube en haal daar ook veel inspiratie vandaan. Eerstvolgende gaat waarschijnlijk Phantasialand zijn :)

Als je in april gaat mag je dit jaar nog eens gratis binnen. Ik ga de 27 e weer. Heel fijn park

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 22:31

Haha dit topic heeft me echt geholpen om aan al mijn uitgestelde zaken te werken. En het is superleuk :)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:41

Leren skiën. Zodat ik en mijn vriend met vrienden op vakantie kunnen. :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 23:01

JudithGigi schreef:
Ik zou heel graag een keer op een circuit willen rijden, maar geld enzo :')

Als in: zo hard als je durft? Dan moet je naar Zandvoort. Je kunt daar rijden met je eigen auto, zo hard als ie kan :D https://www.circuitzandvoort.nl/nl/zelf-rijden

Als je dat bedoelt in de zin van modderworstelen, kan ik je https://www.lrch.nl/evenementen/agenda/ aanbevelen.

Er staat hier al bijna 10 jaar een Defender in de garage. Wellicht wordt het eens tijd om die aan de praat te helpen, al komt een V70 AWD verrassend ver }>

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:45

Ik ga me hier ook melden.

Zwemmen. Kwestie van hoofd leeg maken als ik niet meer kan paardrijden. Goed voor de rug en goed voor mijn conditie en mental health (sporten is altijd mijn uitlaatklep geweest)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:52

Morrie schreef:
Nog 1 x galopperen buiten op een lang pad. Met mijn inmiddels overleden paard kon dat al jaren niet meer.

Dat kan wel... op onze manege staat een braaf trekpaard die wel een sprintje wil trekken op het strand :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:55

Liefst een E rijbewijs, maarja dan ook genoeg geld voor een grotere auto :\

Verhuizen en in de buurt van een groot bos wonen