Wat doen jullie in de avond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 22:48

Studiamo l'Italiano! (Oftewel; wij leren Italiaans! :) )
We zijn een tijdje geleden met een cursus Italiaans begonnen en maken ons huiswerk, een paar dagen per week.
Daarnaast 1x per week squashen, soms een mooie documentaire of natuurfilm kijken op t.v.
In de zomer zijn we meestal buiten, op het erf of met/bij de paarden bezig.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 22:49

Wij doen heel truttig wel eens bordspelletjes. Echt heel leuk ! Vooral kolonisten, halli galli, koehandel, monoply enzo. :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 22:49

Niks leukers dan savonds het bos in met een zaklamp! Kan ik echt van genieten! :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:13

xApple schreef:
Wij doen heel truttig wel eens bordspelletjes. Echt heel leuk ! Vooral kolonisten, halli galli, koehandel, monoply enzo. :j

Dat doen wij ook graag :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:17

Vroeger skeeleren paardrijden tuinieren spelletjes huishoudelijke taken. Langs bij vrienden.

Tegenwoordig ben ik na het eten gewoon thuis series kijken of wat Internetten. Misschien een of twee avonden nog weg maar niet vaak. Boodschappen nog wel vaak en uit eten of kapper dat soort dingen. Huishoudelijke dingen blijft wel elke avond

Arethe

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:19

O ja tuinieren! Heerlijk, lekker in de tuin bezig zijn als het langer licht is en kind op bed ligt.
Straks krijgen we 2 konijntjes in de tuin dus zal ik daar ook wel mee bezig zijn.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:25

Aan mijn avonden heb je niks, ik lig elke avond tegelijk met mijn jongste van 2 in bed.. Als hij slaapt, ben ik te gaar om op te staan, aangezien mijn nachten niet langer duren dan 3uur in totaal, ben ik na een dag echt moe. Manlief zit dus heel saai in z'n eentje beneden, wat tv te kijken, Xbox of op z'n telefoon.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:31

Mijn vriend is eigenlijk 4-5 avonden per week aan het werk in zijn schuur.. Hij komt dan rond 21 uur binnen, dan drinken we wat kijken tv en gaan om 22.00 uur naar bed. De avonden dat we samen zijn doen kijken we een film, spreken we met vrienden af of gaan we uiteten oid.
Als mijn vriend aan het werk is de andere avonden, kijk ik tv/op mijn telefoon of spreek ik met vriendinnen af..

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 23:32

Joman schreef:
Ik ben even nieuwsgierig.
Mijn vriend en ik eten ergens tussen 19.30 en 20.30. Dit kan ivm werk niet vroeger op de avond.
Na het eten ploffen we zo'n beetje iedere dag van de week op de bank en kijken we tv. Mega saai.

Nu ben ik opzoek naar iets dat we kunnen doen in de avonden na het eten. Niet iedere avond van de week uiteraard, maar een keer of 2/3 in de week iets anders dan tv kijken zou leuk zijn.
(bij beter weer tennissen we overigens een keer of 1/2 in de week na 21u).

Wat doen jullie in de avond na het eten?

Seks?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 00:34

:')

Pas op de derde pagina!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 07:32

Nabster schreef:
Joman schreef:
Ik ben even nieuwsgierig.
Mijn vriend en ik eten ergens tussen 19.30 en 20.30. Dit kan ivm werk niet vroeger op de avond.
Na het eten ploffen we zo'n beetje iedere dag van de week op de bank en kijken we tv. Mega saai.

Nu ben ik opzoek naar iets dat we kunnen doen in de avonden na het eten. Niet iedere avond van de week uiteraard, maar een keer of 2/3 in de week iets anders dan tv kijken zou leuk zijn.
(bij beter weer tennissen we overigens een keer of 1/2 in de week na 21u).

Wat doen jullie in de avond na het eten?

Seks?

Hahaha ik was er ook op aan het wachten.
Niet de hele avond :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 07:47

Het werd op pagina 1 al ergens gesuggereerd :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 07:55

Mijn vriend is ook vaak zo laat thuis. Wij zijn geen tv kijkers. Daarnaast is het nooit zeker hoe laat hij thuis is.
Omdat ik echt gestoord werd met eten maken omdat mijn vriend niet kan plannen haha gaan we bijna iedere avond uit eten. Gezellig kletsen over de dag. Voor ons is dat echt quality time. Geen tv, geen mobiel maar echt aandacht voor elkaar.
Daarna lekker knuffelen in bed.
Snap dat niet iedereen dat kan.
Maar uit eten hoeft niet altijd veel meer te kosten dan dat je zelf een uitgebreide maaltijd maakt.
Dus misschien een idee voor 1 x per week ofzo?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 08:17

poes schreef:
Het werd op pagina 1 al ergens gesuggereerd :D

Was dan ook een inkoppertje :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:01

Wij eten eigenlijk nooit samen. Warmen dan wel op of koken apart. Ik vind dat geen issue.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:07

Wow shocking hoe veel mensen weinig tijd besteden aan partner! Wij eten om 19.00, brengen daarna onze dochter naar bed en gaan dan met radio aan op de bank liggen met een wijntje bijkletsen of .... alvast naar bed. :D Meestal tegen 23.00 slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:31

Giolli schreef:
Wow shocking hoe veel mensen weinig tijd besteden aan partner! Wij eten om 19.00, brengen daarna onze dochter naar bed en gaan dan met radio aan op de bank liggen met een wijntje bijkletsen of .... alvast naar bed. :D Meestal tegen 23.00 slapen.

Dit vind ik nou super leuk! Met de radio aan op de bank liggen en een beetje wijn drinken. Dat ga ik introduceren!

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 12:46

Vroeg eten en dan slapen met de kids (heb een baby die nog gemiddeld 5x drinkt in de nacht)
Manlief ruimt de keuken op, verzorgd de dieren en brengt mij dan nog een keer thee met iets erbij. Gaat dan ook slapen ivm vroeg op vh werk.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:01

Joman schreef:
Giolli schreef:

Dit vind ik nou super leuk! Met de radio aan op de bank liggen en een beetje wijn drinken. Dat ga ik introduceren!

Ik weet niet of het sarcastisch bedoeld was?
Maar wij vinden dat inderdaad gezellig ja. De TV heeft enorm veel leuke radio-zenders, van Reggea tot love songs. Dan praat je toch met elkaar, en als je dan je telefoon nog even weg legt is het helemaal gezellig. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:35

Dat doen wij met avondeten, maar wij sporten ook vaak samen (sportschool of hardlopen), of gaan samen naar de bios.
Soms ook samen een avond Netflix, maar gebeurd ook dat vriendlief wat van werk heeft dat ik lekker tijd voor mezelf heb.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:37

Ik heb heel veel te doen voor je savonds hoor interesse? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 14:36

Giolli schreef:
Joman schreef:

Ik weet niet of het sarcastisch bedoeld was?
Maar wij vinden dat inderdaad gezellig ja. De TV heeft enorm veel leuke radio-zenders, van Reggea tot love songs. Dan praat je toch met elkaar, en als je dan je telefoon nog even weg legt is het helemaal gezellig. :D

Nee, helemaal niet! Vind het echt leuk; gewoon muziek luisteren en kletsen. Dat is wel ontspannend. Zeker met wijn!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 14:38

Zonder wijn gaat het ook prima! Maar als slaapmutsje alleen al lekker. :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 14:46

Hier ook late eters,
Wij kijken meestal wat op youtube, en praten over wat we die dag gedaan hebben of zien op youtube. (we kijken nieuws items enzovoorts) Of we gaan samen gamen op ps4 of switch.
In de zomer gaan we vaak s'avonds wandelen of ergens buiten zitten met wat hapjes en drankje.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 17:45

Tv kijken of naar mijn pony.