Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pompadour schreef:Misschien is het wel een pedofiel, er zijn veel bij games.
Flevolander schreef:Niets ten nadelen van jou hoor TS, maar dat a-seksuele zou echt wel mee vallen met je,.. het is best spannend neem ik aan? Vervelend dat hij het zo hoog speelt, maar ik denk dat er vast tzt iemand aan zit te komen waar je buiten de gedeelde interesse van online games ook op andere fronten mee klikt..
. Zeg je dat ook tegen iemand die zegt dat hij homo is? ''Ach, dat valt echt wel mee hoor met jouw homo-zijn! Je komt tzt vast een vrouw tegen waarbij het wél mee klikt op seksueel gebied''.khirshanta schreef:Dat de opmerking in het verkeerde keelsgat kan schieten is heel begrijpelijk. Al hoezeer het niet negatief bedoeld is, het is een heel persoonlijk onderwerp dat begrijpelijk veel emoties losmaakt.
Het is nu meermaals aangegeven hoe het over komt, en er wordt al een paar keer op een manier gereageerd die het er niet gezelliger op maakt. Zullen we stoppen met op de man spelen, en ons richten op de vervelende situatie van TS?
NikkiDeKerf schreef:khirshanta schreef:Dat de opmerking in het verkeerde keelsgat kan schieten is heel begrijpelijk. Al hoezeer het niet negatief bedoeld is, het is een heel persoonlijk onderwerp dat begrijpelijk veel emoties losmaakt.
Het is nu meermaals aangegeven hoe het over komt, en er wordt al een paar keer op een manier gereageerd die het er niet gezelliger op maakt. Zullen we stoppen met op de man spelen, en ons richten op de vervelende situatie van TS?
Dat komt denk ik ook omdat de berichtjes van FL (die zich vrij offtopic specifiek blijven richten op de aseksualiteit van TS) ook maar blijven komen ipv dat er wat wordt gedaan met het aangeven van 'hoe het overkomt'. Met deze posts wordt gewoon telkens de geaardheid van TS in twijfel getrokken. Goede intenties of niet: het is niet OK.
Vervolgens wordt dan ook niet de persoon die dit telkens doet aangesproken op haar oorspronkelijke opmerking en het doorgaan daarop, maar juist iedereen die hierop reageert. Dat leidt natuurlijk niet echt tot begrip op deze manier, vrees ik.