iPhone geheugen vol door "andere"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 21:20

Wat typisch zeg van dat ‘andere’. Neemt bij mij ook echt mega veel opslag in, gelukkig heb ik 128 gb dus ik merk het niet zo. Maar bizar is het wel.

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 21:25

miccamaaike schreef:
Wat typisch zeg van dat ‘andere’. Neemt bij mij ook echt mega veel opslag in, gelukkig heb ik 128 gb dus ik merk het niet zo. Maar bizar is het wel.

[ [url=m/M2v0TU.png]Afbeelding[/url] ]

Maar kijk als jij 128 hebt en dit balkje is pakweg 1/3 ofzo? Dat zijn 40GB aan 'andere'?!

Batlow

Re: iPhone geheugen vol door "andere"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 21:36

Bij ‘andere’ worden alle instellingen cache ed van apps bedoeld, je zou ook bij je instellingen de apps langs kunnen gaan of daar wat te verwijderen valt.

Hoe kan je ook al weer een foto uploaden hier?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 21:58

Ik heb helemaal geen opslag “andere” ik heb geen enkele app die ik op de achtergrond laat draaien, locatie voorziening alleen bij gebruik app of uit. Maak ook regelmatig mijn safari geschiedenis schoon ed.

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 21:58

Tell us your secret :')

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 20:08

Telpeva schreef:
Is het probleem opgelost inmiddels of is er nog steeds iets gaande? Bij mijn oude telefoon is Dropbox een keer de boosdoener geweest, die maakte van elke foto en elk filmpje een kopie die dan vervolgens in de cache bleef staan. Foto's stonden er bij mij gewoon dubbel op, en als ik foto's ging wissen uit de normale mappen dan bleven alle onzin foto's in de cache map vrolijk staan! dus dat liep op tot meerdere gigabytes, totdat mijn telefoon het niet meer aan kon. Dit was toen op te lossen bij de instellingen van dropbox cache uit te vinken, + door handmatig die dropbox cache te legen.

Hoe dan? Als ik op instellingen klik, krijg ik niet de optie 'cache'...

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 21:30

Mossel schreef:
Ik heb helemaal geen opslag “andere” ik heb geen enkele app die ik op de achtergrond laat draaien, locatie voorziening alleen bij gebruik app of uit. Maak ook regelmatig mijn safari geschiedenis schoon ed.

[ [url=m/3hhVAI.png]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik wel heel bijzonder, want als het goed is valt "systeem" ook onder "andere" en ik denk dat je toch wel een besturingssysteem op je telefoon hebt staan :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:27

miccamaaike schreef:

[ [url=m/M2v0TU.png]Afbeelding[/url] ]

Na dat mijn telefoon er nog even over nagedacht had, bleek het grootste deelvan 'andere' toch foto's en apps te zijn. Bijna 20 GB aan foto's en 5,5 GB whatsapp :+ blijkbaar moest mijn telefoon daar even over nadenken.