Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaryllis schreef:Ik heb een (schrik niet) Dacia Sandero en die is dus ook net wat hoger en de stoel kan ook nog flink omhoog. Net dat stukje extra zeg maar. Zijn gunstig geprijsd, bewezen techniek en ruime kofferbak.
Zuinig, 27 euro per maand belasting en gaat prima 130 kmhdat ie dan niet zo heel sexy is nam ik graag op de koop toe, haha
Sheran schreef:Tja zoiets heb je al snel met kleintjes. Fiat Panda is echt niet onveiliger dan een hoop andere kleine auto's, zeker niet als ze wat ouder zijn. Ze zijn veilig genoeg voor op de weg.
Eline1510 schreef:VW Fox idd! Heb deze auto ook en chronische rug/bekken klachten maar kom hier prima in en uit. Compacte auto maar wel genoeg body om niet weg te waaien op de snelweg.
watchthesky schreef:Liselot schreef:Nissan note
Oh ja, ik heb ook buren met zo eentje!
En een Opel Mokka, beetje vergelijkbaar met Cactus / Captur.
Wel een absolute aanrader qua hoge instap. En je hebt er vrij veel auto mee. Hoe dat met de Captur zit weet ik niet natuurlijk. Maar als Renault met dezelfde filosofie werkt als Peugeot zou ik er niet te veel van verwachten qua hogere instap.
capopjekop schreef:Mensen verbazen zich vaak over de hoge instap van mijn auto, een renault twingo van 2014
capopjekop schreef:Mensen verbazen zich vaak over de hoge instap van mijn auto, een renault twingo van 2014
Maar hij rijdt wel heerlijk rustig en de stoelen zitten goed