Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cioccolato schreef:Ik kan eigenlijk niet overweg met Apple. Maar als ik tweedehands goede dingen kan krijgen, sta ik daar ook voor open. Alleen hoe weet ik of het nog goed is?
Wat stom dat zo'n spel het zo moeilijk maakt zeg![]()
Misschien dan toch die in mijn op genoemd, zonder spel. Dat is ook gewoon een optie namelijk. Het spel is als extraatje.
! Cioccolato schreef:Dank je!
En deze dan?
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_a ... %7Cp%7C%7C
Toevallig in de aanbieding
ryukapple schreef:Waar ik naar kijk als ik ga kijken voor een tweedehands laptop is eerst kijken hoe schoon is hij ziet hij er stoffig uit etc. Daarna hoe start hij op en kloppen de specificaties. Daarna zet ik meerdere progamma's etc open en kijk ik hoe die dan loopt (hoeveel geluid maakt die hoe warm wordt de laptop etc) accu maakt mij niet veel uit als de laptop voor een leuke prijs is voor 40-50 euro bestel je een nieuwe en je klikt ze er zo in. Mijn windows laptop van 8,5 loopt misschien 2/3x per jaar vast dus daar hoef je niet perse een apple voor te kopen. Verder zou ik eerder gaan voor een betere processor dan meer opslaggeheugen. Ik hen zelf een onedrive account met office + 1tb opslag waardoor ik altijd bij mijn bestanden kan en mocht mijn laptop toch ineens plots overlijden ben ik nooit wat kwijt. Je kan op je laptop ook direct vanuit onedrive gewoon je foto's bewerken
.
, nu nog even de juiste vinden!
Anderzijds scheelt hij 100 euro met die Acer voor exact dezelfde inhoud, tsja