Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Siersma schreef:We zijn met zn 2en, vriend en ik. En we hebben ehm... 8 autos momenteel. 2 rijden we nu mee, allebei een dagelijkse. 1 cabrio die alleen in de zomer buiten komt maar dan gaat de auto van vriend in de schorsing. En dan heeft mn vriend er nog 6 staan die hij opknapt. Dat is zn hobby, afgekeurde autos kopen en opgeknapt weer verkopen met nieuwe apk etc.
ik doe verder alles op de fiets. 
Ghostattack schreef:Twee personen, twee auto's. We wonen in een straat met enorme parkeerproblemen, waardoor wij regelmatig aan het eind van de straat moeten parkeren. Het is hier voor vergunninghouders, maar de straat is gemaakt op maximaal 1 auto per huishouden (oude straat). We zijn al heel creatief geworden in het parkeren, zodat er meer mensen kunnen staan. Maar helaas is dat niet genoeg.
Dit jaar verhuizen we naar een dorp waar we een eigen oprit hebben en de andere auto gewoon makkelijk langs de straat kwijt kunnen
Edit: In onze huidige straat hebben we ook een aantal mensen die het presteren om bewust zo te parkeren, dat er minder auto's kunnen staan![]()
https://boktimg.nl/img/m/ReP92r.jpg
Ghostattack schreef:Siersma schreef:Als ik mn smart nog had, had ik die er dwars achter gezet. Probleem opgelost
Dat roep ik ook altijdHelaas rijd iedereen hier relatief grote auto's