Liefde op het eerste gezicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Walkure

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:29

Wat een romantische verhalen <3

Bij mij niet liefde op het eerste gezicht maar na een paar keer kijken :') Maar je verwacht ook niet een relatie te krijgen met je stagebegeleider, nu 5 jaar verder nogsteeds super verliefd en gaan wij dit weekend verhuizen naar ons eerste eigen huisje! :D

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:43

Ik ook <3 hij kwam de kroeg in gelopen en ik dacht, die is van mij! Vanaf dat moment onafscheidelijk en inmiddels 3 jaar verder en een huis gekocht *\o/*

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:47

Jep 1 blik en ik dacht gelijk jij bent super interessant en jij bent het voor mij. Ik dacht dan weer niet aan kinderen en trouwen. Maar hij had dat ook. En we hebben de hele avond geen aandacht meer gehad voor anderen. De hele avond met elkaar gepraat. En gelijk voor de volgende avond afgesproken.

Dit trouwens zonder tinder of internetdaten. Dus echt op het EERSTE gezicht. En geen foto vooraf gezien of een leuke online gesprek gehad ofzo. Niks van dat. Dus echt in 1 seconde het gevoel van dit is het toen onze blik elkaar kruiste.

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:00

Bij mijn man was het wel meteen raak, bij mij moest het even landen... ik had besloten dat het wel gewoon een goede vriend kon zijn. Bovendien op een opleiding vol meiden en weinig jongens vond ik het wel bijzonder dat hij voor mij zou vallen. Dus na een paar maanden heeft hij zijn liefde aan me opgebiecht. En mijn antwoord? "O... nou ik wil best een leuke avond met je hebben, maar beloof verder niks" :o We hebben inderdaad een leuke avond gehad en inmiddels dit jaar 20 jaar samen, 2 jaar getrouwd en 2 prachtige jongens rijker :+: Mijn beste maatje en grote liefde :D

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:06

Bij mij helemaal niet. Maar dat heeft meer te maken met wie ik ben.

Mijn narcistische ex overrompelde me, en voor mij ging het eigenlijk allemaal veel te snel.

Mijn vriend nu kende ik al jaren, en op zeker moment realiseerde ik me dat ik hem wel erg leuk vond, en dat was geheel wederzijds <3

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:14

Ik dacht dat ik zoon forever alone figuur zou worden met 5 paarden en 3 honden.
Maar toen was ik heel toevallig met dezelfde vriendengroep mee als mijn huidige vriend en ik vond hem eigenlijk al meteen leuk. (ben de halve avond bezig geweest met erachter komen of ie nou met dezelfde groep mee was en of ie singel was en überhaupt wel een beetje geïnteresseerd was. :'))

Gelukkig was het ook wederzijds. <3

En nu zijn we bijna 2 jaar samen en wonen we ook samen en ben zielsgelukkig met hem.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:36

Ik had bij mijn ex wel iets van dit zou de persoon kunnen zijn waar ik oud mee wil worden.

Maar dat bleek toch niet :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:43

Hier ook alleen was ik zo rationeel dat ik dacht, dat kan toch niet. Ik schrok heel erg van mijn gevoel omdat het zo heftig was. Tot ik mijn gevoel echt toeliet ( en ook omdat anderen me zeiden dat ik toch echt over mijn oren verliefd was omdat ik alleen nog over hem kon praten) en vanaf toen is hij niet meer weg gegaan bij mij. Ook meteen samen gaan wonen na de eerste nacht samen, in hetzelfde jaar een huis gekocht en het jaar erop getrouwd.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:58

Zomer '96, 18 jaar oud, ging ik op mijn vakantie mijn portret laten tekenen. We keken elkaar aan en de wereld stond stil. Iedereen die erbij stond viel het op.
Volgende dag een avond en nacht doorgebracht en toen moest ik weg.
Kreeg nog een brief maar zat zo met mezelf in de knoop om andere dingen dat ik niet terugschreef.
Nooit vergeten, afgelopen jaren vaak gezocht op fb en begin vorig jaar vond hij mij.
Sinsdien elke avond gesproken, mijn relatie verbroken, hem opgezocht en het gevoel nu is nog zoveel meer als toen.
Dit jaar komt hij definief hier naartoe en een leven zonder hem kan ik me niet voorstellen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:09

Ja, hier ook! Ooit elkaar wel eens gezien en door pokemon :o een dagje gyms triggeren voor een pas voor mewtwo elkaar helemaal tegen gekomen. Die dag erna een appje gestuurd. Afgesproken zaterdag op date, alleen die woensdag al bij hem thuis geweest, donderdag avond op pad, vrijdag avond toen toch maar verkering gevraagd en nooit meer laten gaan. <3 Nu al weer meer dan een jaar gelukkig samen. Nooit verwacht zo iemand tegen te komen die zo goed bij mij en wij bij elkaar passen. <3

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:14

Nee ik geloof er totaal niet in maar ben ook helemaal geen emotioneel persoon misschien scheelt dat.

Hij was enorm arrogant en ging mij vertellen wat ik wel en niet mocht terwijl ik met zijn beste vriend stond te praten. Het enige wat ik dacht was "goh interessant". Vervolgens heeft het nog 3 maanden geduurd voordat ik dacht "ik denk dat dit m is".

Toen wist ik het wel echt zeker en daarom zijn we toen maar meteen gaan samenwonen ondanks mijn 17 en zijn 20 jaar. Nu 30 en wij zijn nog steed samen :)

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:19

Hier ook liefde op het eerste gezicht.
1978 loop ik het hotel binnen in Lermoos Tirol voor mijn eerste vakantie zonder ouders. Mijn oudere zus was er bij en daar zat hij aan de bar. Mijn zus had hem vorige jaar al ontmoet toen zij op wintersport was in lermoos. Gelukkig ontstaat er een leuke groep Nederlanders en hij zat ook in die groep. Weekje om elkaar heen lopen draaien en na een week op vrijdag de 13e was er geen ontkomen meer aan. En in 2020 zijn we 40 jaar getrouwd en 42 bij elkaar.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:40

Ik weet niet of hij het bij mij had maar ik zeker met hem. Had hem voor mijn werk al regelmatig aan de telefoon en toen vond ik hem al leuk. :j

Toen ik hem zag tijdens een evenement waar ik voor uitgenodigd was dacht ik gelijk: dit is het <3 <3 <3 Ik was nog nooit verliefd geweest dus dat is wel even wennen maar gelukkig vind hij mij nu ook heel leuk. :D