LENTI schreef:Heel eerlijk gezegd vind ik dit standpunt van bewust geen smartphone achterhaald. Je raakt niet zomaar verslaafd, daar ben je zelf bij. Enig reflectief vermogen is noodzakelijk, dat wel.
Maar ik denk dat je op latere leeftijd gewoon echt onwijs gaat achterlopen en het heel erg lastig krijgt als non-smartphone gebruiker.
Alles gaat straks via smartphone of tablets etc.
Heel eerlijk gezegd zou ik een persoon die geen smartphone wil/kan gebruiken niet willen aannemen.
ik hoef niet zo'n telefoon omdat ik bang ben verslaafd te worden oid hoor.. ik ( wij) hebben het gewoon weg niet nodig...voor niets eigenlijk, er is echt nog géén dag geweest dat 1 van ons 2 heeft gezegd jeeeee hadden we nu toch maar zo'n slimme telefoon gehad... gewoon niet...
vind het duur ook, ik ben nu afgelopen 12 jaar 5 euro kwijt geweest, stom, had in een nood telefoon een 5 euro simkaartje gekocht en deze is na een jaar dus verlopen, weg 5 euro , mijn vriend verbeld ongeveer 40 euro per jaar...dat vinden we al veel te zonde ,maar omdat we over de grens wonen moeten we nu eenmaal grenskosten betalen ook als we gebeld worden..
enne ik hoop dat wij nu in de leeftijd zijn dat we hemelen zijn als de wereld alleen nog maar communiceert via telefoontjes