Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperAssie schreef:Die ruitontdooispray is anders ook leip spul. Dacht leuk te zijn en krabben te voorkomen vorige winter. Ik rij weg en binnen 100 meter zag ik dus NIKS meer omdat de spray weer keihard bevroren was op mijn ramen.. Levensgevaarlijk. Die heb ik dus weer weg gekiept.
Optiwolk schreef:Ben ik de enige die tien minuten vroeger naar buiten gaat, auto start en ondertussen cabine laat opwarmen, alles loskrabt en dan nog netjes op tijd is?
Enige wat ik gisteren had is dat de eerste 5km de ruitensproeiers nog niet wouden, die zaten verstopt/ bevroren. Daarna was alles prima.
Optiwolk schreef:Ben ik de enige die tien minuten vroeger naar buiten gaat, auto start en ondertussen cabine laat opwarmen, alles loskrabt en dan nog netjes op tijd is?
Enige wat ik gisteren had is dat de eerste 5km de ruitensproeiers nog niet wouden, die zaten verstopt/ bevroren. Daarna was alles prima.
san4nie schreef:Hahahaha, ik snapte er helemaal niks van waar dit verhaal naar toe zou gaan. Nu zie ik het al helemaal voor me.
Alle tips zijn handig, maar je kan natuurlijk ook gewoon je auto niet op slot doen.
Astorga schreef:Optiwolk schreef:Ben ik de enige die tien minuten vroeger naar buiten gaat, auto start en ondertussen cabine laat opwarmen, alles loskrabt en dan nog netjes op tijd is?
Stationair draaien is inefficiënt en slecht voor je auto, het milieu en jezelf.
Ik hou het bij krabben alleen.