Grauwe veldwantsen in huis, wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-19 22:50

Domi_94 schreef:
In de herfst van 2017 hadden we een paar van deze stinkerds. Maar afgelopen september was het niet normaal. Per slaapkamer konden we rustig 30 wantsen op een dag weghalen (ze verzamelden zich altijd bij het raam). Ze waren vooral actief met mooi weer. Nu zijn het er maximaal 1-2 per dag. Dan haal ik ze weg met een papiertje en spoel ik ze door. Toen het er zoveel waren, pakte ik gewoon de stofzuiger erbij om ze weg te zuigen.

Dat vieze geurtje doet me denken aan een of andere hele chemische toiletverfrisser :r

Als iemand de tip heeft om definitief van die beesten af te komen, mijn pb-box staat altijd open!

30??? :oo ik vind 1 er al genoeg!
Volgensmij kan je niet echt van ze afkomen (helaas)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:25

Vréselijk vind ik ze! Muizen, spinnen, ... deert me niks maar deze :r . Wij hadden in het najaar hier in het dorp een plaag ervan. Ik had er wel een 100-tal binnen in huis. Walgelijk! En stinken!!

frankiej

Re: Grauwe veldwantsen in huis, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:40

Hier van de week ook 1tje aangetroffen. Hond reageerde ook al apart na de wants besnuffeld te hebben. Die zal het ook wel smerig gevonden hebben. Tja, al dat ongedierte wordt steeds erger, er zijn steeds minder insecticiden toegelaten.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:41

We hebben er ook een paar binnen gehad. Ze stinken behoorlijk als je ze dood maakt, ook met de elektrische vliegenmepper.
Waar mijn paarden staan hebben ze er in september en oktober last van gehad, ca 10 tot 20 per dag.