http://lmgtfy.com/?q=dekbedovertrek+200x200
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mama3 schreef:Gewoon bij de Hema of Ikea, leenbakker oid. Met knoopjes ipv zo'n irritante instopflap
Koper schreef:Mama3 schreef:Gewoon bij de Hema of Ikea, leenbakker oid. Met knoopjes ipv zo'n irritante instopflap
Dit, Hema en Ikea inderdaad. Of gewoon de flap er af slopen en drukknoopjes in de opening naaien. Wast ook veel fijner, ik vind het althans prettig om de overtrek dicht te kunnen knopen voordat ik 'm in de machine stop. Dan voorkom je dat je na het programma de rest van het wasgoed uit een half binnenstebuitengekeerd overtrek moet klungelen.

Shenavallie schreef:Wij gebruiken al jaren geen dekbedovertrekken meer, maar slapen gewoon onder een kaal dekbed. Die was ik dan één keer per week. We hebben ook niet één groot dekbed, maar ieder een eigen eenpersoons. Omdat ik nogal last heb van nachtelijk zweten (overgang), kan ik - indien nodig - makkelijk(er) tussendoor wassen. Overdag liggen de matrassen te luchten en de dekbedden hangen over de kastdeuren of het traphek te luchten en 's avonds hoef ik alleen mijn dekbed op het bed te leggen en klaar. Kun je ook zelf bepalen of je wel of niet wil instoppen.