Huis (uit 1885) platgooien en nieuwbouwen, autootje voor mezelf, terug naar Sri Lanka met een flinke donatie voor de Dogstar Foundation
iirrssjjee
Geplaatst: 31-12-18 20:16
Wij kopen altijd 2 halve loten dus bij ons gaat het om 15 miljoen maar dat vinden we ook voldoende . Ik zou stoppen met werken, en samen met mn vriend een reis maken naar australie en nieuw-zeeland. Ook eentje naar IJsland, Amerika en Canada. Daarna zie ik wel weer
Ander huis hoeft niet. We zijn heel erg gelukkig met dit huis. Nieuwe auto hoeft ook niet .
ellepel
Geplaatst: 31-12-18 20:19
Ik zeg altijd dat ik dan mijn stalhouder uitkoop. zij beiden als gastheer en vrouw mogen blijven en ik de pensionstal ombouw tot pensioenstal voor oude paarden. en een tak er bij bouw voor revalidatie. Dan brengen we de paardenkamp uit Soest naar een 2e locatie in Drenthe
Boras
Geplaatst: 31-12-18 20:19
In ieder geval een ander huis en een andere auto. Hoeven beiden niet heel groot en luxe te zijn. Verder een deel reserveren voor onze dochter, ook voor haar studie, wat naar familie. Maar zeker ook een fonds oprichten voor goede doelen. Me daarmee bezighouden en ook met het beheer van het geld. Dat wordt dan mijn baan
Dromen is leuk
Roihi
Geplaatst: 31-12-18 20:29
De helft gaat naar mijn ouders zodat ze extra van hun pensioen kunnen genieten zonder zorgen (financieel dan)
Mijn broer krijgt ook een deel.
Huis wordt afbetaald of we zetten een nieuw in de plaats. Ik stop met werken of ga parttime werken. Veel reizen.
Plannen genoeg die dromen zullen blijven...
DezeNaam
Geplaatst: 31-12-18 20:34
Mijn studie alsnog afmaken en een vervolgstudie doen.
Dan zou ik zeker eens naar walvissen/dolfijnen gaan kijken in het wild. En opvangcentra laten bouwen om alle dakloze mensen in België onderdak en begeleiding te kunnen bieden. Doneren aan goede doelen die zich inzetten voor het milieu en dierenrechten. Heel veel bomen planten op aangekochte grond. Eventueel bossen overkopen die anders verwoest zullen worden voor bouwgrond/winning.
En dan gewoon verder leven... Met heel wat dieren. Ik ga veel vogels kopen man. :’) En honden, katten, slangen, andere reptielen, schapen, ezelfs, gewoon alles. En dan zelfvoorzienend proberen te leven.
ik zou het hier verder in orde maken,wat geld aan familie en evt vrienden geven ,wat geld achter de hand houden om zelf goed te kunnen leven en dan heel veel geld doneren aan Tia Torres ,die heeft het zoveel harder nodig als ik...
xDenies
Geplaatst: 31-12-18 20:48
Ik zou met één miljoen al tevreden zijn.
Ik zou het hele huis voor mijn moeder opknappen zodat het een heel stukje moderner is en lichter. Ondertussen wonen we er alweer meer dan tien jaar en dat is te zien.. Ik zou denk ik investeren in een eigen bedrijfje en nog een paar uurtjes bij mijn huidige werk blijven. Over een nieuw zadel hoef ik dan trouwens niet meer weken te dubben …. Net als die nieuwe auto, ik rijd regelrecht naar de dealer.
Ik zou heel graag wat willen doen voor een ieder hier in Nederland die niet door eigen schuld het minder heeft dan vele andere.
En vanzelfsprekend zou ik verhuizen naar een plek waar de honden heerlijk hond kunnen zijn. Mijn paardje staat op zich prima, maar als ik dat allemaal voor mezelf zou hebben dan zou dat ook niet erg zijn
s_v
Geplaatst: 31-12-18 20:50
Ik denk dat wij ze wel op zouden krijgen
Ik zou minder gaan werken (parttime), we zouden de boerderij van mijn schoonouders overkopen en een mooi huis voor onszelf erbij bouwen Daarnaast zou ik hier aan huis de grond overkopen, en nieuwe grond bijkopen voor de boerderij. Zodat ik een mooie paddock paradise kan aanleggen op 5ha grond. Ik zou ook nog 3 shetjes en een fjorden merrie erbij willen kopen, als vriendjes voor Vlekje en Jules, die merrie laat ik dan dekken
Dromen genoeg dus Ik zou ook een reisje plannen naar canada En een deel schenken aan mijn dichte familie, daar zou ik ook nog eens mee op reis gaan naar Oostenrijk
Plannen genoeg dus, maar goed, meedoen is dan de eerste stap zeker
DeEenhoorn
Geplaatst: 31-12-18 20:53
Dan weet ik het wel Een mooi ruim huis, als ik daarbij ruimte voor een paardje heb, dan wil ik 2 paardjes aan huis, anders 1 op een kleine pensionstalling. Ik ga wel door met mijn opleiding omdat ik toch vind dat het belangrijk is om op kennis terug te kunnen vallen. Een deel van het geld zou ik geven aan mijn ouders, ik denk dat zij 10.000 krijgen, op dit moment zijn zij 52 en bijna 59 en houden ontzettend van reizen, en komend jaar zijn ze 25 jaar getrouwd. Ik zou zelf ook veel gaan reizen met mijn beste vriendin, wij willen nog heel veel van de wereld zien. Ik denk dat ik hierna nog genoeg geld overhoud om nog wat geld te storten naar een kleine artiest waar ik nu 3 jaar fan van ben, want qua geld moet hij momenteel nogal uitkijken
98xsophiex98
Geplaatst: 31-12-18 20:58
Lening voor de studie stopzetten. En verder sparen En een mooie reis door Amerika regelen voor mijn tante!
Een huis kopen voor mijn moeder. Zelf ook verhuizen denk ik. Met dat geld kan mijn dochter gaan studeren, wat ze maar wil, ook naar Nyenrode. Ik zou lekker met haar op vakantie gaan elk jaar, heel luxe.
Ik zou een eigen huis kopen met wat grond zodat ik paard aan huis kan houden. Ik zou overigens wss niet stoppen met mn part time baan, vind het namelijk best gezellig. En de jaarlinger kopen waar ik verliefd op ben maar geen geld voor heb momenteel.
Ik zou mijn ouders uitkopen en in overleg óf het oude deel volledig opknappen óf alles plat er er 2 nieuwe woningen opzetten. Daarnaast een nieuwe studie volgen, krijg momenteel een ziektewetuitkering en nooit meer werken lijkt me echt verschrikkelijk. Ook een nieuwe auto voor mezelf, ouders, broer en zus. Die krijgen sowieso wel een deel mee. En ik zou op vakantie gaan door zuidelijk Afrika. Verder een aantal goede doelen steunen en investeren in vastgoed.
bowena_84
Geplaatst: 31-12-18 21:50
Eerst een plastic zakje zoeken om mijn hyperventilatie te onderdrukken, en op zoek naar een goeie psycholoog
Wij zouden beginnen met schulden afbetalen, ons nieuwbouw huis af maken, tuin aan leggen, nieuwe elektrische auto kopen. Een stuk beleggen, testament aan passen voor de kinderen. Stukje schenken een naaste familie. Man zou minder gaan werken en ik zou me richten op een werk traject. Lekker op vakantie, luxer boodschappen doen, eens gewoon lekker shoppen zonder prijskaartjes te checken. In de toekomst een groter huis laten bouwen maar vooral genieten. Geld maakt niet perse gelukkig maar het leven wel wat gemakkelijker. Maar ik zou al vreselijk gelukkig worden van een ton of 1 miljoen!
Mooi huisje kopen en een deel van het geld aan me moeder geven. Verder misschien 3 paardjes kopen en op een mooi stukje land kopen met stalletjes er op. Maar met elke euro die ik win ben ik al blij
esje01
Geplaatst: 31-12-18 21:55
Ons huis opknappen. Mijn moeder en dochter genoeg geven zodat ze ook een makkelijker leven krijgen. Een vakantiehuisje kopen en vooral enorm genieten van de vrijheid die je krijgt wanneer het financieel allemaal veel makkelijker is.
Hypotheek afbetalen, lening van ons bedrijf afbetalen, flat kopen voor mijn ouders, zus en de kids van mijn man. Ik knal bij onze rijvereniging de zooi om en bouw een mooi nieuw complex. Ik ga dan proberen nog wat land tegenover ons te kopen. Ik bouw een mooie leerwerkplaats voor mezelf, bestel de mooiste gereedschappen en het allerbeste leer. Zo dan heb ik een goede start gemaakt toch Haha.
Ik vind 30 miljoen extreem veel om te winnen en zou denk ik in eerste instantie in paniek raken van zoveel geld . Maar goed, als ik het zou winnen dan zou ik mijn kinderen, ouders en broer een flink bedrag schenken, zodat ze zonder geldzorgen kunnen leven. Samen met mijn man een ander huis bouwen/kopen, alles begane grond, zodat het makkelijker voor me is in huis. Een aantal goede doelen steunen en zorgen dat ik een ruim bedrag over heb voor gezondheidsbehandelingen die ik eventueel nodig heb mocht mijn MS verslechteren.
julie0307
Geplaatst: 31-12-18 22:45
Mijn droomhuis en stallen kopen waar ik ruim plaats heb voor mijn paarden. En dus ook bij horende dingen (stallen, piste,...) Een nieuw paardje of 2 kopen die echt al op niveau is of aanleg voor de sport heeft. Een nieuwe camera + lenzen kopen. En een mijn eigen fotografie bedrijf beginnen. Of iets werk in de paarden. Want niet werken dan zou ik mij dood vervelen. Oh en een wereldreis maken!
Sowieso voor alle vier onze kinderen een mooi huis kopen.
Een aantal mooie reizen maken, met name naar Amerika en de badkamer hier verbouwen. En een leuke Jeep voor mezelf
Shenavallie
Geplaatst: 31-12-18 22:53
Ik denk dat ik ook lichte paniek zou hebben met zo'n allejezus groot bedrag. Zelf heb ik altijd geroepen dat ik het zou verdelen, dus mijn ouders, mijn broer en mijn zoon zouden een deel krijgen en... weet je dat ik het echt niet zou weten? Het is zo'n onmenselijk groot bedrag, dat is gewoon niet voor te stellen. Ik denk ook dat het veel beter en leuker is als ze dit bedrag door op z'n minst 30 delen of liefst nog meer, zodat heel veel mensen meer een kans maken op een makkelijker leven. Waarom niet delen door 3.000, zodat er heel veel mensen alleen al 10.000 euro kunnen winnen. Dat is al veel geld! Misschien maar goed dat ik ook dit jaar geen oudejaarslot heb gekocht. Soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt en dromen houden.
Aanvulling na het lezen van de reactie boven mij: een huis kopen voor mijn zoon, met een grote garage zodat hij zijn eigen tuningbedrijf kan beginnen.
chamion
Huisheks
Geplaatst: 31-12-18 22:55
Aangezien ik net mijn woning verkocht heb en alle schulden heb afbetaald heb ik op dat punt geen wensen. Ik zal waarschijnlijk een leuke woning gaan kopen ipv huren. Een fijne vakantie waar ik mezelf helemaal laat verwennen.
Ik zal wel blijven werken, anders ga ik alleen maar op de bank hangen. Mijn paardje zal een vast maatje krijgen. Aka ik koop een 2de. En natuurlijk krijgen ze dan het beste van het beste.