Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:17

Dat willen mijn ouders echt niet weten en al wilden ze het wel, pech. Ik heb geen idee. Veel. Weinig relaties maar ik heb 10 jaar lang toch wel heel veel gefeest.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:19

Even vanuit de andere kant haha..Ik heb een zoon van 21 en dochter van 25. Sex is absoluut geen taboe bij ons als onderwerp. Zoonlief verteld werkelijk alles, zoveel dat dat van zijn zus nou niet zo hoeft eigenlijk :-). Ik vind juist dat als je jong bent je lekker moet genieten hoor!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:21

Ik weet dat mijn moeder het niet zou vragen, ondanks dat we heel open zijn. Ze vraagt altijd aan me of ik in haar tweepersoons bed wilt slapen als ik alleen thuis ben en een feestje geef, want ik heb een eenpersoons :+ Mijn vader zou zulke dingen nooit vragen, daar is hij veel te netjes voor opgevoed.

Mer1980 schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik ben nog nooit vreemd gegaan, maar als DJ en ex-danseres (geen stripper) heb ik wel wat van de wereld gezien zegmaar

De muziek wereld is wild, dit is herkenbaar :')

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:26

Eigenlijk ook dom, als je 100x seks hebt met dezelfde man is helemaal normaal, maar 10 keer met 10 verschillende is drama drama voor sommigen :+

Verder zou ik het niet zeggen, vind het gewoon privé of het er nu weinig of veel zijn, ze hebben toch wel een mening klaar staan. Niks zeggen bespaard je die mening in ieder geval!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:27

Hahaha jemig, echt niet.

Net zoals andere dingen die ik uitgespookt heb die voor hen echt niet aan het licht hoeft te komen.
Sommige dingen kun je beter niet weten. :=

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:32

hier andersom :-) een kind wat aan mij gevraagd hoeveel verschillende bedpartners we gehad hebben... ach ik ben vrij snel uitgeteld.. 2 vriendjes .. zoonlief heeft zijn eerste ervaring gehad.. ik hoef het niet te weten hoe vaak ze met anderen het bed delen als het maar met respect gaat en veilig...

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 15:17

Als bijna 18-jarige single maagd durf ik wel _O-
Mijn ouders weten dat het er bij mij voor mijn 20e ofzo waarschijnlijk niet van gaat komen want ik kom toch nooit buiten :')

Toen het uitging met mijn ex (enige relatie die ik heb gehad) heb ik ook gewoon vrolijk met mijn ouders gedeeld dat madam constant klaagde graag seks te willen, en ik haar vertelde dat ze het dan maar ergens anders moest gaan zoeken :+ _O-
Vonden ze natuurlijk niet vervelend om te horen, dat ik me niet zomaar iets in liet praten wat ik niet wilde

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 15:27

Mijn ouders leven niet meer, maar zij weten best van mijn vriendjes van vroeger. Maar die paar ONS die er tussen zaten, ha, die niet en dat heb ik ze ook niet willen of hoeven vertellen. Daarna getrouwd en weduwe geworden en hertrouwd met de eerste die waar ik ook een relatie met kreeg, inmiddels al weer achttien jaar. En vreemd gaan, nee, geen behoefte aan gehad.

Ik heb volwassen kinderen en eerlijk gezegd hoef ik ook echt van hen niet te weten wie of wat, hoewel ze nu ook allemaal in een vaste, stabiele relatie zitten. Juist sex vind ik iets privé en zeker niet om je voor te schamen, maar wel iets om te koesteren.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 15:42

Mijn moeder zou het niet vragen, maar ik zou het wel zeggen. Ze is er tot eergisteren overtuigd van geweest dat ik niet meer maagd ben en helemaal los gegaan ben met mijn vriendin toen ik in Amsterdam was dit jaar :+ , niets is minder waar.

Zo weet ik ook dingen van mijn moeder als ze dat verteld, maar dat komt echt niet vaak aan bod

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 15:43

Mijn ouders weten het niet en zouden het ook niet vragen. Ze weten wel dat ik met meerdere mensen seks heb gehad, al weet ik zeker dat ze het exacte aantal niet weten (en dat wil ik ook graag houden zo :') ). Als ze het zouden vragen, zou ik het denk ik ook niet vertellen. Ik schaam me er niet voor, maar ik heb niet het idee dat ze er iets aan hebben om het te weten.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 15:49

Ze kunnen het vragen maar ben zelf de tel kwijt geraakt :Y)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:04

Ze zullen het niet vragen, ze respecteren de privacy van de kinderen, en ik zou de behoefte ook niet voelen het te delen. Ik schaam me zeker nergens voor, ik ben overal met mijn volle verstand en toezegging bij geweest. :) maar het is wel degelijk privé.

Ik heb een ruim jaar een FWB verhouding gehad na een relatie van 6 jaar. Daar wisten mijn ouders vanaf, ik woonde tijdelijk weer thuis en moest toch met een zekere verklaring komen waar ik af en toe uit hing. :+ en de vlieger bij een vriendin blijven slapen ging ook niet echt meer op.
In de periode tussen mijn ex en mijn huidige relatie meerdere contacten gehad, ik had echt een periode nodig mezelf beter te leren kennen en daar hoorde intimiteit zonder het hoeven hebben van een relatie ook bij.
Maar daar hoeven mijn ouders verder niets mee, hebben ze ook weinig aan. :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:28

En zouden jullie aan je ouders opbiechten dat je een keer geëxperimenteerd hebt met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je hetero bent?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:32

Waarom niet?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:38

Storm: Mijn ouders hebben daar geen problemen mee, mijn moeder zeker niet die zegt altijd maar: als je maar gelukkig bent. Nu is het zo dat ik wel eens een vrouw gezoend heb ik het verleden, maar niet vanuit lust of een verborgen Bi-kant :D was gewoon een dronken bui.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:39

Mijn ouders zouden hier niet na vragen, al zou het ze ook niet uitmaken.

Mijn schoonouders zijn daar heel eerlijk over en heel open. Daar zou het zo aan bod kunnen komen. Zou me overigens ook niet uitmaken.

Mijn vriend weet hoeveel en zelfs wie.
Net zoals mijn beste vriendinnetje.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:46

Storm schreef:
En zouden jullie aan je ouders opbiechten dat je een keer geëxperimenteerd hebt met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je hetero bent?

Mijn ouders zijn openminded, ben zoals ik ben en ik moet gelukkig zijn.
Ik zou het dus gewoon vertellen hoor, die behoefte heb ik overigens totaal niet verder en dat weten ze ook :+
(Ben 28 en vrijgezel en ze hebben weleens gevraagd of ik op vrouwen viel gekscherend :') _O- )
Dat ik vroeger weleens met een vriendin heb gezoend of iets weten ze ook.
‘Ja je moet alles geprobeerd kunnen hebben he!’ _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:50

Haha ik woon op kamers en mam en pap weten echt niet wat ik allemaal uitspook maar ze denken ook wel niet dat ik een lieverdje ben.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:55

Waarom zouden mijn ouders dat uberhaupt willen weten >;) maar als ze het zouden vragen, zou ik geen flauw idee hebben hoe veel het er waren.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 17:51

Storm schreef:

Ja heb ook vrouwen mee naar huis genomen :D

En iemand vroeg of ik het van mn moeder zou willen weten.
Daar kan ik me wel een paar "vriendjes" van voor de geest halen ja en ze heeft ook wellis wellis verteld over een paar verkegen voor ze mn vader leerde kennen. Maar ik denk niet dat ze tot mijn aantal komt :o

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 18:01

Mijn moeder zou het niet vragen, maar ik geloof dat ik het wel gezegd heb _O-
Alleen mn eerste was een foutje, denk niet dat ik dat genoemd heb thuis. Maar vervolgens 2 relaties gehad van een 2 jaar en een jaar. Daar is het wel eens ter sprake gekomen aan tafel.
Nu weer een relatie, maar is eigenlijk niet ter sprake gekomen. Denk dat ze er gewoon vanuit gaat om eerlijk te zijn.

Verder tussendoor nooit echt intiem geweest tot seks. Heb ik totaal geen behoefte aan, ben er eerder vies van op die manier. En dat weten mn ouders ook. Ook weten ze dat ik niet vies ben van zoenen en liet ik ook geregeld namen vallen :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:13

Ja.. ook dat ik met een andere vrouw dingen heb uitgespookt weet ze.. haha.
Misschien ben ik erg open maar ik vind het geen geheim..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:15

Mn moeder zei wel een x dat ze het niet erg zou vinden als ik op vrouwen zou vallen :+ heb toen maar gezegd dat dit niet aan de orde was. Had een periode van 4/5 jaar niks, niemand over de vloer... dus ze begonnen te twijfelen... nou ik val toch wel echt op mannen, naar mijn weten dan hihi

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:20

Storm schreef:

Done en done.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 19:50

Zou jou moeder daar dan problemen mee hebben storm?
Denk dat in deze tijden de meeste ouders er wel okay mee zijn... ja als zoiets in grootmoeders tijd word verteld kon je geen klopje op de schouder verwachten nee.. mijn moeder vond het toen geloof ik wel handig omdat ik toen nog heel jong was(15/16 ) en ze zo niet veel zorgen hoefde te maken over een tiener zwangerschap :')