Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn vader zou zulke dingen nooit vragen, daar is hij veel te netjes voor opgevoed. Mer1980 schreef:Laat ik het zo zeggen, ik ben nog nooit vreemd gegaan, maar als DJ en ex-danseres (geen stripper) heb ik wel wat van de wereld gezien zegmaar

, niets is minder waar.
). Als ze het zouden vragen, zou ik het denk ik ook niet vertellen. Ik schaam me er niet voor, maar ik heb niet het idee dat ze er iets aan hebben om het te weten.
maar het is wel degelijk privé.
en de vlieger bij een vriendin blijven slapen ging ook niet echt meer op.
was gewoon een dronken bui. Storm schreef:En zouden jullie aan je ouders opbiechten dat je een keer geëxperimenteerd hebt met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je hetero bent?

)
maar als ze het zouden vragen, zou ik geen flauw idee hebben hoe veel het er waren. Storm schreef:En zouden jullie aan je ouders opbiechten dat je een keer geëxperimenteerd hebt met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je hetero bent?
heb toen maar gezegd dat dit niet aan de orde was. Had een periode van 4/5 jaar niks, niemand over de vloer... dus ze begonnen te twijfelen... nou ik val toch wel echt op mannen, naar mijn weten dan hihi