Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoop1955 schreef:Tja, wisselvallig momenteel. Voor mezelf ben ik blij met de keuze, maar mn moeder was erg verdrietig en dat vind ik wel zielig, zeker ook omdat ze haar moeder niet meer heeft...
Dat is jouw schuld niet en evemin jouw verantwoordelijkheid. Maar ik begrijp jouw redenering. Een groot hart en veel empathie hebben is zwaar en vaak pijnlijk.
Je weet dat je op jezelf moet letten maar liefst zou je haar leed willen kunnen mee dragen. Ook al weet je dat je dat niet kan. Ik blijf er bij, je bent vreselijk dapper TS, laat niemand je ooit wat anders wijs maken!
Maflinger_S schreef:Ik vind je een topper TS, ook al ken ik je niet.
Ik vind het mooi om te lezen hoe je dicht bij jezelf blijft en je eigen pad kiest, hoewel dat soms best moeilijk is. Dat je niet net als je moeder bent die zich de pootjes uit het lijf liep voor haar moeder's goedkeuring, terwijl je al weet dat het nooit goed genoeg gaat zijn.
Rouwen om het verlies van familieleden, of die nou door dood of leven geen deel meer uitmaken van jouw leven, mag, en moet zelfs. Elk verlies is moeilijk. Rouwen kan overal, met je hart, onafhankelijk van de plaats waar je bent.
.