Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tiggs schreef:watchthesky schreef:Wij zijn een stel van jouw leeftijd, geen kinderen, huis af, een werkt op 5 minuten van huis, de ander op een halfuur. Geen paardenhobby. Sowieso weinig hobby’s, want allemachtig, voordat wij eens gegeten en daarna opgeruimd hebben is de halve avond voorbij
We hebben al een schoonmaakster, maar die doet niet de was en afwas en zo, dus dat kost allemaal alsnog wel een hoop tijd.
Vooral bedenken wat we de komende week gaan eten en de boodschappen doen op zaterdag kost veel tijd (en frustratie).
Bestel je boodschappen eens
Ik kan serieus niet geloven dat nog steeds mensen zich die kwelling aan doen van 'weekboodschappen op zaterdag'.

watchthesky schreef:In het afgelegen hol waar wij wonen wordt niet bezorgd
We kunnen hoogstens bij Jumbo bestellen en zelf afhalen, maar alles bij een A-super kopen is een dure grap
Janine1990 schreef:Waar bestel jij het online?
Ik zou het mooi vinden als ik ergens door de hele week dingen in een mandje kon droppen op het moment dat ik er aan denk. En dan op vrijdag alles in één keer bestellen.
Waar kan ik dit het beste doen?

A3a1 schreef:Ik hoop dat je een deel ervan als me time ervaart....![]()
( maar het is een rede voor mij om geen grote tuin of paarden aan huis te willen )
Ik zou eigenlijk een flat aan de rand van de stad willen, zodat ik aan mijn balkon een grote tuin heb die wordt onderhouden door anderen.

. Het is niet dat ik het niet zo kunnen, maar ik wil gewoon mijn spaarzame vrije tijd daar niet voor opofferen. Dan ga ik liever paardrijden of met een kat en een boek op schoot bankhangen, of sociaal doen met mijn vrienden. Janine1990 schreef:Leg een kladblok naast je waterkoker/koffiezetapparaat (of andere handige plek). Schrijf daar direct op aan boodschappen wat je nodig hebt. En/of scheur een stukje van de verpakking, bijv. een flapje van een theedoos, en leg die er bij. Dat is je “winkelmandje” voor de week.Ik zou het mooi vinden als ik ergens door de hele week dingen in een mandje kon droppen op het moment dat ik er aan denk. En dan op vrijdag alles in één keer bestellen.
Waar kan ik dit het beste doen?

.
) en daarna wordt er zodanig fanatiek gepoetst dat ik niet meer weet waar ik in mijn eigen huis rustig moet zitten
.
Ik studeer voltijd, werk daarnaast en loop nog stage. Oh en heb een paard.