Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Intratuin Duiven is echt de mooiste, al het andere valt volledig in het niet daarbij.
Op Bokt wordt vaak Leurs in Venlo genoemd, maar die vond ik echt een teleurstelling, omdat ik Duiven gewend ben
Eurofleur in Leusden is ook leuk, absoluut, maar niks is zo mooi als in Duiven.
Was eens maar nooit weer. Te overdreven, teveel kleuren en glitters. Mij zien ze niet meer daar. Geef mij maar gewoon de kerstafdeling bij onze Intratuin of Tuinland
naomiiiii schreef:Tuinland Zwolle! Ik weet niet hoe ik op Bokt een filmpje kan toevoegen maar man wat was dat een sprookjeswereld.
Vond het zelfs mooier dan Duiven, terwijl ik daar elk jaar heen ga. Dat kan dan wel de grootste zijn (wat ik ook niet geloof als ik kijk naar alles waar ik elk jaar heen ga) maar lang niet de mooiste!
) er tegenover zit Emsflower, een grote kwekerij, met vlindertuin en speeltuin met oa papegaaien, stokstaartjes en aapjes, en een goed restaurant. Leuke combi om een dagje heen! 

ik neem mijn hond bijna altijd mee. SusanH schreef:Snap eerlijk gezegd niet waarom je je hond daarmee naar toe zou nemen. Hebben ooit uit nood een keer de hond mee gehad naar een grote kampeerzaak. Toen de hond maar in het karretje gezet. Vond hij niet zo tof, maar was wel 10 keer handiger.