maar het is niet duidelijk welk materiaal er gebruikt wordt dus dat wordt hem niet. Ik ben allergisch voor bijna alle metalen incl zilver en goud en kobalt (keramiek/porselein)
dus ik moet titanium hebben... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dimphyl schreef:oh peach wat lastig om zo allergisch te zijn! het is idd edelstaal dus dan zou ik het niet gokken denk ik. wat voor reactie krijg je als je het draagt, als ik vragen mag?
geen orderbevestiging is denk ik best mogelijk als je bij 'ons' hebt besteld tijdens de blackfriday gekte van afgelopen weekend. mocht het donderdag nog niet binnen zijn raad ik je aan even contact op te nemen.
Dimphyl schreef:oh peach wat lastig om zo allergisch te zijn! het is idd edelstaal dus dan zou ik het niet gokken denk ik. wat voor reactie krijg je als je het draagt, als ik vragen mag?
geen orderbevestiging is denk ik best mogelijk als je bij 'ons' hebt besteld tijdens de blackfriday gekte van afgelopen weekend. mocht het donderdag nog niet binnen zijn raad ik je aan even contact op te nemen.
super leuk ook als ik feestje heb koop ik nieuw ringetje erbij zodat het bij mijn outfit past zoals toen ik bruiloft had erg handig en leuk

ProudJustify schreef:Een beetje doorwerken vandaag Dimphyldan is mijn ring er nog voor het weekend
maar gok zomaar dat ik in mn vakantie nog wel naar de winkel ga om wat combinaties uit te proberen.. moet toch wat voor Sint kunnen vragen he