Wij hebben een echte schimmel:

Hij is alleen nog niet zo geschikt want hij schrikt zelfs van zijn eigen schaduw
iets meer training nodig nog. En ietsje witter worden moet hij ook nog
Zo'n pepernotenpaard is ook heel leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

iets meer training nodig nog. En ietsje witter worden moet hij ook nog
. Verdrietigste moment in mijn leven!
zelfs al weet ik wat ik krijg. Als ik oooit kinderen krijg hoop ik het ook zo gezellig te maken als het voor mij was toen ik jong was.

Pepernoten vlogen letterlijk door de kamer en stonden er altijd zakken met kado's voor de deur.

Naar het liedje van Annie MG Schmidt.
heb in een deuk gelegen over de importeurs inderdaad
en de mevrouw met het molentje, klap van de wiek gehad? 

. Wat ik vooral goed vond de uitleg pieten moeten altijd aardig zijn

meisje dat scholen afgaat heeft een enorme bos kroeshaar en is flink gekleurd (tjsa hoe zeg je dat nu zonder ruzie te krijgen
) karuna schreef:Wat ik dan weer uitermate komisch vind en een tik naar de hele discussiemeisje dat scholen afgaat heeft een enorme bos kroeshaar en is flink gekleurd (tjsa hoe zeg je dat nu zonder ruzie te krijgen
)
Wij hebben geen schoorsteen, maar wel twee voordeuren. Mijn vader zette de zak dan voor de ene deur en drukte op de bel (waar wij allemaal zaten te wachten), om vervolgens terug te hollen naar de andere deur en weer de gang van de ene deur in te snellen en "goh, nu al?!" te roepen.
Tegelijkertijd speelde mijn moeder héél hard sinterklaasliedjes op de vleugel, zodat we niet het geluid van de andere voordeur zouden horen.
karuna schreef:Wat ik dan weer uitermate komisch vind en een tik naar de hele discussiemeisje dat scholen afgaat heeft een enorme bos kroeshaar en is flink gekleurd (tjsa hoe zeg je dat nu zonder ruzie te krijgen
)
zo op het oog lijken alle nieuwe pietjes blank. Niet zoals andere jaren ern mix van aries/aziatisch/gekleurd/marokaans/turks enz maar dat kan nog komen natuurlijk, dit zijn alleen de nieuwe pietjes