Aan welke kant slaap jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aan welke kant slaap jij?

Links
218 (46%)
Rechts
187 (39%)
Maakt me niet uit
64 (13%)

Totaal aantal stemmen: 469

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:56

Ik lig rechts. Op vakantie ook wel eens andersom maar dat slaapt toch heel anders. Ik ben wel benieuwd hoe de dames hier hun man naar de bedrand krijgen. Bij ons is het andersom lepeltje lepeltje ligt het lekkerst op mijn helft van het bed :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:57

Ik ga liggen en dan na een tijdje voel ik of het goed is. Soms moet vriend met mij wisselen want anders kan ik niet slapen

Heb gestemd op maakt mij niet uit, maar eigenlijk maakt het heel erg uit alleen niet een vaste kant

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:03

Ik lig rechts, dus mijn vriend links van mij. Maar in mijn eigen bed heb ik altijd rechts geslapen dus dat heb ik gewoon zo aangehouden :') Dat was (toen ik alleen sliep) ook wel het praktischt met tv, oplader telefoon en nachtkastje enzo. Op vakantie gingen we ook automatisch zo liggen en straks na de verhuizing zal het niet anders zijn denk ik..
Ik kan (in een ander bed) op zich prima links slapen en heb dat in het verleden bij mijn ex ook wel gedaan, maar in mijn eigen bed ben ik zo gehecht aan ''mijn eigen plek'' dat ik daar niet snel vanaf zal wijken :')

Jorex

Re: Aan welke kant slaap jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:11

SusanH ik kruip heel erg naar rechts, maar afgelopen zaterdag kroop mijn vriend iedere keer tegen mij aan, dus we kruipen sowieso naar elkaar toe _O-
In zijn bed liggen we heel ongezellig elk op eigen helft.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:11

Amber_anne schreef:
Ik ga liggen en dan na een tijdje voel ik of het goed is. Soms moet vriend met mij wisselen want anders kan ik niet slapen

Heb gestemd op maakt mij niet uit, maar eigenlijk maakt het heel erg uit alleen niet een vaste kant

Heb je dan wel altijd je eigen kussen? Ik kan echt niet zonder mijn eigen kussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:14

Fennadev schreef:
Ik wil mijn knuffelbare vriend graag aan mijn dominante hand hebben, dus ik slaap links. Vooral fijn als ik dan op mijn linkerkant lig en hij knuffelt mijn van achteren <3
Bij mijn vriend slaap ik rechts voor praktische redenen, maar ik merk dat we dan gewoon niet knuffelen.

Op je linkerzij en hij achter je, dan lig jij toch rechts? :+

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:18

Ik links, hij rechts. Deden we los van elkaar ook al jaren haha, dus klopte precies. Zelfs op vakantie op t luchtbedje lag ik braaf links. Ik slaap anders voor geen meter haha.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:20

Rechts, met partner dus aan de linker kant.
Dichtstbij de deur voor als de kinderen wakker worden, partner hoort ze toch niet dus ik ga er uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:24

Ik slaap links, zowel thuis (alleen) als bij mijn vriend :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:26

Relaxed nee links, want dan ligt hij aan mijn rechterhand :+
Tis maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:28

Ik slaap altijd links. Man rechts van mij.
Voorheen zijn we wel een paar keer gewisseld, maar links beviel mij toch het best.
En nu na een operatie lig ik alleen nog lekker op mijn linkerzij en aangezien ik niet zo ben van het ochtendadem in elkaars gezicht wasemen lig ik nu helemaal altijd links, met mijn rug naar man toe op mijn eigen helft (lekker gezellig haha).
Man maakt het gelukkig niets uit.

Ik zat ook anders te denken toen ik de poll invulde, dus ik heb rechts IPV links ingevuld. Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:33

Fennadev schreef:
Relaxed nee links, want dan ligt hij aan mijn rechterhand :+
Tis maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt.

Ik sta achter het bed, dat vind ik eigenlijk het meest logische :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:45

Maakt mij niks uit, links of rechts, belangrijkste is ik moet er goed uit kunnen stappen en voor toilet bij voorkeur niet om mijn linkerknie hoeven draaien linksom. Anders lig ik gegarandeerd gestrekt tegen de grond s nachts met mijn slaperige hoofd als ik niet bewust ga draaien.

Is dus afhankelijk van de plaatsing van een bed.

Alleen wel hoofd naar noord/noordoost/noordwest hoofd richting zuiden is niet slapen :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:48

SusanH schreef:
Ik lig rechts. Op vakantie ook wel eens andersom maar dat slaapt toch heel anders. Ik ben wel benieuwd hoe de dames hier hun man naar de bedrand krijgen. Bij ons is het andersom lepeltje lepeltje ligt het lekkerst op mijn helft van het bed :+

Uuuuh... Ik rol gewoon van mn linker naar mn rechterzij, en blijkbaar heb ik er een handje van om als Patrick de Zeester in bed te liggen :') .
En stiekem ligt mijn kussen altijd een beetje op zijn helft. Ik ben dan wel 1.60, maar ik heb wel mn ruimte nodig :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:48

Bij vriend slaap ik links en als vriend bij mij thuis is dan slaap ik rechts.

Slaap ik alleen dan lig ik in het midden of diagonaal :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:55

Ik lig nu in ons bed rechts. Ik kan echter ook links slapen. Het maakt voor ons niets uit, lekker makkelijk

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:02

SusanH schreef:
Amber_anne schreef:

Heb je dan wel altijd je eigen kussen? Ik kan echt niet zonder mijn eigen kussen.

Soms wel en soms niet, ligt aan de stemming waar ik in ben. Vriend wil wel graag zijn eigen kussen dus dat is weleens een probleempje :+

Het verschilt dus echt per nacht maar dan ben ik wel zo obsessief dat het echt moet

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:05

Eigen kussen heb ik wel. Dat sleep ik overal heen zelfs op vakantie. Zonder mijn platte harde kussen krijg ik enorme nekpijn, kan dan beter een handdoek oprollen en onder mijn hoofd duwen

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:07

Vriend rechts en ik in het midden, tot in de breedte van het bed :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:14

Bij mij maakt het me niks uit, maar op de eea manier liggen we wel altijd zo dat ik aan de kant lig waarbij de muur/deur/raam het dichtst bij het bed staat.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:32

Als ik voor het bed sta slaap ik aan de linkerkant. Dichtst bij de muur, liefst zover mogelijk van de deur :=

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:35

Ik sliep eerst altijd rechts. Tot de 2de geboren was en we een cosleeper hadden en ik met mijn gezicht haar kant op moest liggen. En kan na een slijmbeurs ontsteking niet goed meer lang op mijn rechter zij liggen. Dus ben ik links gaan liggen nu 2 jaar al. Op zich maakt het mij niet uit. Maar liefst wel vast altijd zelfde kant.
Op vakantie wel eens gewisseld en moet Altijd even wennen.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:41

Opzich maakt het niet zoveel uit, meestal lig ik aan de kant waarbij ik niet over m'n vriend hoef te kruipen als ik er uit wil (moet nogal vaak plassen 's nachts) en het liefste lig ik op m'n linkerzij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 18:52

Ik slaap tegen de muur! Want dan kan hij me het warmst houden haha, de lieverd! Op vakantie sliep ik eigenlijk ook het dichtste bij de muur-kant. Raam en deur vind ik sowieso naar omdat ik dan constant aan het loeren ben naar spinnen!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 19:01

Ik heb niet zozeer een voorkeur voor links of rechts maar wel voor zo dicht mogelijk bij een raam of deur.