Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Ik ga liggen en dan na een tijdje voel ik of het goed is. Soms moet vriend met mij wisselen want anders kan ik niet slapen
Heb gestemd op maakt mij niet uit, maar eigenlijk maakt het heel erg uit alleen niet een vaste kant
Fennadev schreef:Ik wil mijn knuffelbare vriend graag aan mijn dominante hand hebben, dus ik slaap links. Vooral fijn als ik dan op mijn linkerkant lig en hij knuffelt mijn van achteren![]()
Bij mijn vriend slaap ik rechts voor praktische redenen, maar ik merk dat we dan gewoon niet knuffelen.
SusanH schreef:Ik lig rechts. Op vakantie ook wel eens andersom maar dat slaapt toch heel anders. Ik ben wel benieuwd hoe de dames hier hun man naar de bedrand krijgen. Bij ons is het andersom lepeltje lepeltje ligt het lekkerst op mijn helft van het bed
SusanH schreef:Amber_anne schreef:Ik ga liggen en dan na een tijdje voel ik of het goed is. Soms moet vriend met mij wisselen want anders kan ik niet slapen
Heb gestemd op maakt mij niet uit, maar eigenlijk maakt het heel erg uit alleen niet een vaste kant
Heb je dan wel altijd je eigen kussen? Ik kan echt niet zonder mijn eigen kussen.