Weet je wat het is? Je gaat als je op gaat ruimen zo veel spullen tegenkomen waarvan je niet eens meer weet dat je ze had. Dan kun je het zonde vinden om ze weg te doen omdat je misschien een week later een nieuwe moet kopen, maar guess wat: als je niet had opgeruimd had je ook een nieuwe gekocht omdat je van de oude niet meer wist dattie er was!
robbie88
Geplaatst: 14-11-18 21:41
Hier hetzelfde probleem, wij hebben de schuifdeuren weggehaald, en er ladekasten neergezet, en dat afgetimmerd.. nu moeten we het nog schilderen.. maar ben blij met veel meer functionele ruimte
We lakken het wit af
Trui
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-18 21:42
wat vind jij van de schuine ruimte achter de kast? want daar zit natuurlijk loze ruimte wel
Vjestagirl
Geplaatst: 14-11-18 21:43
Trui schreef:
wat vind jij van de schuine ruimte achter de kast? want daar zit natuurlijk loze ruimte wel
Beter 60% van de ruimte nuttig gebruiken dan 100% van de ruimte gebruiken en je verschrikkelijk frustreren toch?
alles wat ik niet meer wilde wat hier achter lag (veel) is weg, en hier stond een trapkastje van de ikea en alle inhoud daarvan is 100% van weg gegaan dus die hele kast was eigenlijk al die tijd overbodig.
alle lades van mn bureau zijn uitgezocht en ale zooi die op mn bureau lag is weg
in die hoek rechts stonden twee kasten met zooi en die zijn nu leeg ( denk 90% ervan is in de prullenbak gegaan)
en uit deze kast zijn een hele hoop penny’s en rotzooi verdwenen
er is super veel naar de kringloop gegaan, en ook wat op marktplaats
Trui
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-19 10:21
even weer een update vanuit mijn kant!
wij hebben besloten om aan 1 kant de deuren voor de planken weg te halen. wat betekend dat daar gewoon zichtbare planken komen. ook hebben wij een kast ontworpen die er binnekort aan komt. zo kan 1 kant gesloten blijven want daar zullen spullen komen van mijn ouders waar ze bijvoorbeeld eens per jaar eventjes bij moeten. tegen die kant zal mijn bed ook komen.
we hebben nu dus een kast. we moeten nog niet behang, een bed, een burea, en wellicht een soort kaptafel. en verder nog wat accessoires zoals een klok.