Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
webster543 schreef:Ik ben ook vrijgezel.
Heb drie jaar samen gewoond, nadien niemand meer en dat is ondertussen 9jaar geleden. Om een of andere reden, ben ik niemand meer tegen gekomen met wie het klikt. Ik zit nu in zo een vast patroon van werk en paarden, dat ik niet echt meer iemand tegen kom.
Tinder heb ik geprobeerd, maar je komt er veel mannen tegen die alleen eens een ander willen proberen.
Ik ben ook geen uit-persoon. Na een drukke dag, geniet ik meer van lekker in de zetel met een kop thee.
Helaas schrikt dat blijkbaar veel mannen af, ook de paarden en de honden. Amper vakantie mogelijk.
Dus ja, al lang vrijgezel en over het algemeen geniet ik er wel van. Maar ergens, hoop ik toch wel eens de ware te vinden.
anjali schreef:Maar het is toch ook helemaal niet verplicht om een relatie te hebben!
Suzanne F. schreef:daantjuhhh schreef:Dat herken ik helemaal niet.
Ik heb juist alleen maar vrienden die mij wanhopig proberen te koppelen.
Oh dan zijn het bij mij geen vrienden meer. Mijn vriendinnen weten heel goed dat ze dat niet moeten doen. Dat waardeer ik echt niet en wil ik ook absoluut niet.
musiqolog schreef:Nou, ik ben hier wat sceptisch over.
Ik heb zoiets zelf heeeeeel vaak geroepen. Vooral na de zoveelduizendste teleurstelling van een meisje dat me niet wilde, maar ook als ik anderen als kleffe stelletjes bij elkaar zag. Blij dat ik met de deur open kan schijten. Of voetbal kan kijken. Of een hele dag fietsen, zonder overleg waar we heen gaan en zonder me aan andermans tempo aan te passen. Sterker nog: ik heb heel vaak geroepen dat ik geen vrienden wil. Rot op met je sociale leven, ik vermaak me wel alleen. Af en toe naar mijn familie, verder niets. Heb ik deze maand, deze week zelfs nog geroepen. En altijd kan ik dan heel stellig, heel overtuig(en)d en heel rationeel zeggen waarom niet.
En altijd moet ik er weer op terugkomen omdat ik die behoeftes toch weer voel opkomen. Je bent 27 of 28. Ik spreek je wel weer als je vijftig bent.Spoiler:
Ja, natuurlijk is het mogelijk dat mensen écht niet willen. Maar het komt ook vaak voor dat ze het wel zeggen maar eigenlijk niet menen. Daarom schrijf ik ook "ik ben sceptisch" en niet "ik geloof er niets van."
musiqolog schreef:MiniMeLona schreef:Ik ben 47 , dus kom maar op Musiqolog.... En jij dan? Ik spreek je wel weer als je 50 bent? Terwijl je zelf net de 34 aan tikt?
Primo: ik had het tegen TS, niet tegen jou. Secundo: lees voor de grap de spoiler eens (uit jouw reactie blijkt niet dat je dat gedaan hebt).
MiniMeLona schreef:Dus dan mag een ander niet reageren, als die opmerkt dat je zelf niet veel ouder bent dan de leeftijd van de ts?
maria1990 schreef:daantjuhhh schreef:Dat herken ik helemaal niet.
Ik heb juist alleen maar vrienden die mij wanhopig proberen te koppelen.
Dat zou op mij raar overkomen als mijn vriendinnen zich gingen bemoeien met mijn privéleven. Maar ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
maria1990 schreef:anjali schreef:Maar het is toch ook helemaal niet verplicht om een relatie te hebben!
Dat is zeker zo, maar door de maatschappij wordt dit heel anders gezien en hoe vaak ik mij wel niet moet
verantwoorden, waarom ik geen relatie heb komt best vaak voor.
De standaard opmerkingen die in naar mijn hoofd geslingerd krijg. Waarom heeft zo'n knappe vrouw als jij geen vriend.
Soms twijfel ik aan mijzelf mede omdat andere hun mening opdringen en hun oordeel nogal snel vellen over hoe het ideale leven eruit moet komen te zien.