Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kristelhans schreef:@joolien, ja! Acute hoefbevangenheid.. om 9:00 niks aan de hand en om 11:00 kon deze merrie geen stap meer zetten. Na de acute fase enveel pijnstilling naar de kliniek voor foto’s en RV is een lichte kanteling te zien. Ze loopt inmiddels weer als een kieviet op haar 18de en we hebben veel geluk gehad! Ik ging met haar in de trailer heen met het idee dat ik haar op de kliniek zou laten inslapen maar gisteren hebben we nog bijna 20 km gedraafd!
Joolien schreef:Jolynne schreef:Mijn eigen rug
L3 tot D9 is vastgezet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Enkele maanden voor mijn operatie, net voor operatie was deze veel erger (o.a. 60% longcapaciteit)
[ Afbeelding ]
Zware scoliose toch? Lijkt me een zware operatie! Ik heb vandaag een foto van mn rug laten maken. Maandag krijg ik m te zien, kan niet wachten!! (naast dat ik wil weten waarom ik zo'n pijn heb, ben ik onwijs benieuwd naar mn rug)
@kristelhans, gebroken hoefbeen?
Magrathea schreef:kristelhans schreef:@joolien, ja! Acute hoefbevangenheid.. om 9:00 niks aan de hand en om 11:00 kon deze merrie geen stap meer zetten. Na de acute fase enveel pijnstilling naar de kliniek voor foto’s en RV is een lichte kanteling te zien. Ze loopt inmiddels weer als een kieviet op haar 18de en we hebben veel geluk gehad! Ik ging met haar in de trailer heen met het idee dat ik haar op de kliniek zou laten inslapen maar gisteren hebben we nog bijna 20 km gedraafd!
Ik weet hier niks van! Waar zie je dit
precies aan?
Art_Ificious schreef:Joolien jouwe is lastig vinde hoor haha.
Fris oeps breukje
Hier ene van mijn paard
Ben benieuwd of jullie het zien, ik vind het zelf zeer moeilijk, mijn dierenarts vond het ook lastig iets te zien. Maar volgens kliniek is er iets te zien...
[ [url=m/2TlKer.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:janouk schreef:joolien rare lijn in de lendewervels bij Klaaz. Problemen met springen?
Hij lijkt trouwens wel bolletjes drugs geslikt te hebben
Wauw, je gaat door voor de koelkast!!!! Hij had idd moeite met springen, hij heeft schade aan zn rugwervel.
[ [url=m/POwXWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:Joolien schreef:
Wauw, je gaat door voor de koelkast!!!! Hij had idd moeite met springen, hij heeft schade aan zn rugwervel.
[ [url=m/POwXWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook SDL toch? In combinatie met artrose gok ik zo? In ieder geval versleten.