Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
alleen files zijn blee
muziekje aan en relaxen. Ernaast zitten is ook ok. Rijden met extreem noodweer is na een bijna zwaar ongeluk door een idioot wel even slikken geweest maar dat gaat ook weer ok. Verkeersbord heeft weinig schade gegeven dankzij degelijk oostblok staal. Sneeuwrijden is leuk.
Lous schreef:Genieten!
Mijn rij-instructeur zei altijd: Autorijden is niet alleen van A naar B gaan.Autorijden is genieten en daar heeft hij helemaal gelijk in gehad.
86 lessen,110 uur. Maar wel in 1 keer geslaagd, bijna 7 jaar geleden alweer. Veel? Ja! Maar ik schaam me er niet meer voor.
Ik geniet er nog steeds van. Radio aan, lekker meeblèhren en gaan!
Sinds mei heb ik na 4 jaar weer een eigen auto en ik geniet er nog steeds elke dag van.

Maar auto, echt omdat het moet en praktisch is.
maar ik ben er wel van afhankelijk dusja... heel anders dan motorrijden, dat doe ik echt louter voor plezier.
). Tijdens en na onze verhuizing reed mijn vader ook meerdere keren van het westen naar waar we nu wonen (ruim 2 uur rijden enkele reis). Van de week nog was hij hier, reed de ene dag naar het westen om de volgende dag met mijn moeder naar het ziekenhuis te gaan (bijna drie kwartier van hun huis) en gelijk daarna weer hier naar toe te komen. Hij is gek op autorijden en rijdt voor zijn lol via Duitsland om ergens wat op te pikken. Mijn broer trouwens ook. Zelf hou ik ook erg van autorijden, maar wel met een doel: om ergens te komen, niet om zomaar rondjes te rijden. Mijn zoon houdt ook enorm van kilometers maken. Mijn man is de enige die een hekel aan autorijden heeft. Op de passagiersstoel zitten vindt hij niet erg op langere afstanden, maar zelf rijden is niet zijn hobby. Hij heeft nu alleen een baan waar hij drie kwartier enkele reis met de auto naar toe moet...
Mars schreef:Ik geniet ervan om overal heen te kunnen, droog en warm idd met een lekker muziekje op. Maar voor korte stukken en binnen de stad pak ik wel liever de fiets.
Telpeva schreef:Vreselijk, ik haat autorijden. Ik kan niet wennen aan de drukte op de weg en de rijstijlen van sommigen, ik vind het eng. Ik heb mijn rijbewijs wel, maar het is jaren terug dat ik voor het laatst heb gereden.
oftewel minder krassen op de vrachtauto