60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deze vakantie is

Ok, waarom niet
216 (61%)
Gestoord
122 (34%)
Iets anders
16 (4%)

Totaal aantal stemmen: 354

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:02

Als jij dat doet, moet je zelf weten.

Maar rijke mannen die 2 prostituees willen, op een eiland wat onder geen enkel recht valt wat gunstig is voor de vrouwen, reken maar dat daar weinig vrijwilligs meer aan is.

Wat je er aan kunt doen?
Geen idee....helaas.....

Nou vraag ik me wel af, wat voor zooi die mannen gaan gebruiken om onbeperkt sex te kunnen volbrengen.
En wat dat voor extra onveiligeid voor de vrouwen met zich mee brengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:45

Shadow0 schreef:
De kans dat er voldoende waarborgen zijn dat er echt voldoende waarborgen zijn om dit vrijwillig en vooral ook veilig te houden voor de vrouwen lijkt me niet zo groot eigenlijk? Waar kun je heen als vrouw op een eiland in handen van een rijke eigenaar, mocht de man die je is toegewezen ervan houden om zijn sekswerkers af te tuigen? Hoe groot zou de kans zijn dat iemand dan vervolgd wordt? (In een land waar zowel de president als een van de opperrechters op hun positie zijn gekomen ondanks beschuldigingen van seksueel misbruik.)

Als er ooit een situatie komt waarin dit in vrijheid en veiligheid zou kunnen moet iedereen het vooral zelf weten. In de huidige wereld, met zoveel ongelijkheid (waardoor de 'keuze' om bepaald werk toch niet zo vrij is), zoveel seksueel geweld, en zo weinig consequenties voor schadelijk handelen als het gaat om rijke witte mannen met enige standing, lijkt het me een illusie dat dit op een goede manier wordt ingevuld. Ik ga dat niet verdedigen.

(Misschien als het eiland en de cruise boot en het kapitaal in handen was van de vrouwen zelf? Misschien ook niet. Maar in deze context... no way.)

Wat een, in mijn ogen, absurde reactie.
Waar ter wereld zijn er wel waarborgen dat er van situaties geen misbruik kan worden gemaakt? En waarom zouden die vrouwen er niet vrijwillig zijn? Ze krijgen toch betaald voor een 4 daagse tropische vakantie waarbij ze moeten doen wat ze mogelijk al elke dag als werk doen?

En als er iets goed mis gaat, dan is er een grote kans dat de negatieve publiciteit dit hele project onderuit haalt plus mogelijke internationale strafrechtelijke vervolging. Zou de rijke eigenaar niet liever een succesvolle onderneming opzetten en winst maken? Het is in zijn eigen belang om iedereen met een glimlach terug te laten keren na die 4 dagen zodat hij dezelfde tour kan blijven aanbieden, mogelijk met dezelfde dames die nu meer ervaring hebben en zich er thuis voelen.

Ik vroeg me af waar je extreem negatieve blik op dit stuk vandaan kwam, en ik denk dat de volgende zin een duidelijke aanwijzing geeft: "zo weinig consequenties voor schadelijk handelen als het gaat om rijke witte mannen met enige standing". En wat nou als het hier om een zwarte eigenaar gaat? Of om een vrouwelijke eigenaar? Want dat kan ook hoor, het zijn niet alleen blanke mannen die slecht zijn in de wereld. Maar dat past waarschijnlijk niet in het algemeen verhaal dat je probeert op te dringen: dat alle vrouwen onderdrukt worden door (blanke) mannen.

Shadow0 schreef:
Als je iemands levensomstandigheden maar rot genoeg maakt, wordt prostitutie vanzelf 'vrijwillig'.

En als je iemands levensomstandigheden maar rot genoeg maakt dan volgen ze een studie ipv de hele dag op het strand liggen en laten ze 5 van de 7 dagen per week hun kinderen in de steek in de vroege ochtend omdat ze op tijd op hun werk moeten zijn.

A3a1 schreef:
Maar rijke mannen die 2 prostituees willen, op een eiland wat onder geen enkel recht valt wat gunstig is voor de vrouwen, reken maar dat daar weinig vrijwilligs meer aan is.

Die redenatie kan ik niet volgen. Dus geen enkele vrouw zou vrijwillig naar een plek gaan waar er geen gunstige rechten voor vrouwen zijn? Of denk je dat ze een afweging maken tussen risico en beloning? En wat is er mis met rijke mannen die 2 prostituees willen? Ik denk dat de vrouwen liever een verhouding van 3:1 zien of nog meer omdat ze het werk dan kunnen afwisselen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:09

enzino schreef:
Waar ter wereld zijn er wel waarborgen dat er van situaties geen misbruik kan worden gemaakt?

Nergens, zoals ik al zei: zelfs hier in Nederland blijkt er in bordelen veel mis, zelfs terwijl die in principe dicht bij toezicht en handhaving zitten en mensen er kunnen ontsnappen.

Maar hoe verder verwijderd van een goed rechtsysteem en politiebackup, hoe groter de kans (zekerheid) op levensgevaarlijke uitwassen wordt.

Citaat:
En waarom zouden die vrouwen er niet vrijwillig zijn?

Zoals gezegd: als de levensomstandigheden maar rot genoeg zijn, doen mensen dat 'vrijwillig'. Echt vrijwillig is het pas als er ook voldoende goede mogelijkheden zijn om in je levensonderhoud te voorzien op andere manieren. In de VS is dat niet echt aan de orde helaas: de armoede is groot, ook onder mensen die wel werk hebben.

Citaat:
En als er iets goed mis gaat, dan is er een grote kans dat de negatieve publiciteit dit hele project onderuit haalt plus mogelijke internationale strafrechtelijke vervolging.

Waar baseer je dat op? Dat is nou precies wat heel onwaarschijnlijk is.

Citaat:
"zo weinig consequenties voor schadelijk handelen als het gaat om rijke witte mannen met enige standing". En wat nou als het hier om een zwarte eigenaar gaat? Of om een vrouwelijke eigenaar?

In de context van de VS is dat extreem onwaarschijnlijk en we hebben het hier over de VS. We hebben toch gezien hoe 2 witte mannen, beschuldigd van seksueel misbruik, tot hoge posities kunnen komen terwijl de vrouwen die slachtoffer zijn alleen maar nog meer oliebol over zich heen krijgen?
Dat is niet bepaald de enige keer dat het gebeurt.

Ik denk dat zwarte mannen die hetzelfde zouden willen doen, weten dat ze dwars gezeten zullen worden, en het dus in elk geval niet zo openlijk aankondigen. Dat maakt de situatie voor de vrouwen overigens niks veiliger, maar ik denk niet dat mensen het gaan verdedigen als een aanvaardbaar plan.

En vrouwen... Dat vind ik moeilijk in te schatten hoe dat zou verlopen, maar laten we niet vergeten dat dat hypothetisch is: het IS geen vrouw die dit wil organiseren, het is een man.

Citaat:
Want dat kan ook hoor, het zijn niet alleen blanke mannen die slecht zijn in de wereld. Maar dat past waarschijnlijk niet in het algemeen verhaal dat je probeert op te dringen: dat alle vrouwen onderdrukt worden door (blanke) mannen.

In de wereld niet. Ik denk dat er een boel dictators zijn die vergelijkbare dingen regelen. Maar we hebbeen het hier over de context van de VS, en dat is een land waar het in hoofdzaak witte rijke mannen zijn die het beleid bepalen

Citaat:
En als je iemands levensomstandigheden maar rot genoeg maakt dan volgen ze een studie ipv de hele dag op het strand liggen en laten ze 5 van de 7 dagen per week hun kinderen in de steek in de vroege ochtend omdat ze op tijd op hun werk moeten zijn.

:')

Amber_anne

Re: 60 vrouwen 30 mannen vakantie voor onbeperkte sex, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:14

Shadow ik denk echt dat je onderschat hoeveel vrouwen dit zouden willen doen vrijwillig. Lekker met een rijke man op een luxe eiland en alles betaald krijgen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:17

karuna schreef:
Anjali jij bent pro huwelijk toch en zowiezo tegen prostitutie toch? Wat doe je dan als man zonder partner en je behoeftes die je hebt? Dan is dit een mooie oplossing toch. Ze doen er niemand kwaad mee.

Shadow, de dames zitten daar vrijwillig. Waarom zou het dan misbruik zijn, prostitutie is er toch overal al zowat. Al dan niet legaal en openbaar. Beter dan zo betaald toch.

Alwien toch zijn er genoeg vrouwen die one night stands hebben na het stappen. Beter dan in mooie omgeving en betaald toch. Het is maar vier dagen. :+

Wat ontzettend naïef om tr denken dat ze er vrijwillig zitten.

Je weet dat een groot deel van de dames in the red light district in Amsterdam er ook niet vrijwillig zitten? Dat ze gedwongen worden tot prostitutie? Dat er sprake is van mensen handel? Bij ons in Nederland dus? Dat ze in erbarmelijke leefomstandigheden gehouden worden?

En dan denk je dat dit allemaal vrijwillig is? Kom op...

Laat het duidelijk zijn dat ik hier dus op tegen ben. Ik betwijfel namelijk dat dit vrijwillig is. Integendeel ik vermoed dat de meeste tegen hun wil daar moeten zijn.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:20

De meeste tegen hun wil? Ik denk dat je echt onderschat hoeveel oppervlakkige vrouwen er zijn die dit maar al te graag doen. Misschien hou je er zelfs een leuke vriend aan over en achja anders een mooie vakantie

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:22

Amber_anne schreef:
De meeste tegen hun wil? Ik denk dat je echt onderschat hoeveel oppervlakkige vrouwen er zijn die dit maar al te graag doen. Misschien hou je er zelfs een leuke vriend aan over en achja anders een mooie vakantie

Hoe komt je daarbij? Ben je serieus zo naïef? |o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:23

Amber_anne schreef:

Ik denk ook dat dat tegenvalt. Hoeveel van die vacatures ben jij tegengekomen?

Ze zoeken er gewoon mensen voor, die een beetje manipuleerbaar zijn, die zetten ze flink onder druk met dreigementen, en ja dan gaan ze heus wel ‘vrijwillig’ achter een raam zitten ja... of mee met zo’n reis.

Echt niet omdat het leuk betaalt of omdat het werk zo leuk is.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:24

Maartje1990 schreef:
Amber_anne schreef:

Hoe kom jij erbij dat de meeste tegen hun wil daar zitten? Ben je werkelijk zo bekrompen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 09:24

Hebben jullie de reclame film gezien? En de dames die in hun bikini staan te dansen op het jacht? Dit zijn de vrouwen om wie het gaat. Openlijk en meeste herkenbaar op film.

Enne ga eens op een gemiddelde jongeren vakantie op salou kijken. Iedereen wipt met iedereen zo ongeveer. Er zijn heel veel vrouwen die geen enkel probleem hebben met sex in ruil voor luxe of goederen. Term breezersletje misschien wel eens gehoord?

Verootje, ik denk als je een dergelijke advertentie in nl zou plaatsen je veel meer reacties krijgt dan je zou verwachten. Golddiggers zijn eigenlijk net zo in ruil voor soms wat sex en ja woord leven ze in luxe. Ja hoor voldoende vrouwen die daar geen enkel probleem mee hebben
Laatst bijgewerkt door karuna op 10-10-18 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

mika11

Amber_anne schreef:

Een leuke vriend er aan over houden?
Je bedoelt zo'n vent die zo'n vakantie boekt, zou zo'n vrouw daarop zitten te wachten?
Maar goed, als het een oppervlakkige vrouw is die een even oppervlakkige man zoekt, kunnen ze samen een oppervlakkig en elkaar vrij laten leven gaan leiden.

verootjoo

Amber_anne schreef:
Maartje1990 schreef:

Hoe kom jij erbij dat de meeste tegen hun wil daar zitten? Ben je werkelijk zo bekrompen?

Nee, daar wordt onderzoek naar gedaan. Nog een keer zo’n hele documentaire over geweest, over’vrijwillige’ prostitutie die niet zo vrijwillig bleek te zijn. Maar ja, als je het niet vrijwillig doet mag je niet op de wallen en dan verdien je geen geld voor je pooier. Dus doet iedereen het ‘vrijwiliig’
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 10-10-18 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:25

Nee misschien moet je er eens iets over opzoeken. Begin maar eens met het boek "mijn leven in de hel". Dit wordt echt niet zo snel echt vrijwillig gedaan hoor :n

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:25

Maar dat is het dus ze zitten niet achter de ramen te neuken met een man die een gekreukeld briefje uit zijn broekzak haalt. Ze zijn op een luxe eiland waar alles betaald wordt en hebben seks met een rijke man.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:26

karuna schreef:
Hebben jullie de reclame film gezien? En de dames die in hun bikini staan te dansen op het jacht? Dit zijn de vrouwen om wie het gaat. Openlijk en meeste herkenbaar op film.

Enne ga eens op een gemiddelde jongeren vakantie op salou kijken. Iedereen wipt met iedereen zo ongeveer. Er zijn heel veel vrouwen die geen enkel probleem hebben met sex in ruil voor luxe of goederen. Term breezersletje misschien wel eens gehoord?

Verootje, ik denk als je een dergelijke advertentie in nl zou plaatsen je veel meer reacties krijgt dan je zou verwachten. Golddiggers zijn eigenlijk net zo in ruil voor soms wat sex en ja woord leven ze in luxe. Ja hoor voldoende vrouwen die daar geen enkel probleem mee hebben

Dit bedoel ik en wat zou beter zijn een dronken student of een rijke man

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:27

Amber_anne schreef:
Maar dat is het dus ze zitten niet achter de ramen te neuken met een man die een gekreukeld briefje uit zijn broekzak haalt. Ze zijn op een luxe eiland waar alles betaald wordt en hebben seks met een rijke man.

Ach wat dom van mij..... dat maakt gedwongen sekt opeens leuk.... my mistake :roll:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 09:27

Tempation island vinden ze toch ook mensen voor. Worden die ook onderdrukt dan?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:28

Maartje1990 schreef:
Amber_anne schreef:

Ach wat dom van mij..... dat maakt gedwongen sekt opeens leuk.... my mistake :roll:

Nee maar dat maakt wel dat deze vrouwen niet op de wallen gaan staan maar op een jacht

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:28

Absoluut geen probleem mee....
Het is net wat Karuna zegt, op de gemiddelde jongeren vakantie worden meer soa's overgedragen dan hier denk ik.
Toevallig van de week nog een documentaire gezien over modellen in Rusland die er vrijwillig betaalde baantjes naast hadden, ik denk dat het overal op de wereld gebeurd. Uiteraard heb je ook meiden die gedwongen maar niet alles is zo zwart/wit.....

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:31

lekker zelf weten. Ik denk dat ze veel te weinig betaald krijgen voor hun werk maar ook dat moeten ze zelf weten :) Ik kan me hier geen tel druk om maken.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:31

Amber_anne schreef:

Nee, dat is het niet, ze zijn een lustobject voor die mannen en niet enkel voor de seks. De moeten de mannen op alles bedienen wat die mannen van ze vragen.

Persoonlijk is dat niet het beeld van vrouwen wat ik zou willen zien in deze maatschappij. Staan we dan met onze emancipatie -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:32

Shadow0 schreef:
We hebben toch gezien hoe 2 witte mannen, beschuldigd van seksueel misbruik, tot hoge posities kunnen komen terwijl de vrouwen die slachtoffer zijn alleen maar nog meer oliebol over zich heen krijgen?
Dat is niet bepaald de enige keer dat het gebeurt.

Misschien is dat omdat ze in Amerika zo'n raar systeem hebben waar iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.

Verder ben ik het met alle andere punten die je maakt ook niet eens, maar ik denk niet dat het zinvol is daar verder op in te gaan.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:34

Persoonlijk denk ik wtf welke vrouw gaat hier vrijwillig heen.
Buiten mijn eigen denkwijze om zijn er meer dan genoeg vrouwen die dit wel graag doen, graag onenightstands hebben en wisselende contacten hebben of extremere ideeen op nahouden, dus waarom niet.
Wat ik me wel afvraag of er enig toezicht is. Wat gebeurt er als de mannen drank en drugs combineren, de vrouwen drogeren en los gaan.
Niet iedere man gedraagt zich als een gentleman.
Wat doet dit geestelijk met de vrouwen.en mogen de vrouwen ook gewoon nee zeggen.
Zo ben ik dus wel benieuwd naar de voorwaarden.

Maar goed. Ik ben iemand die altijd eerst de beren ziet en daarna pas het bos :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:35

verootjoo schreef:
Nee, dat is het niet, ze zijn een lustobject voor die mannen en niet enkel voor de seks. De moeten de mannen op alles bedienen wat die mannen van ze vragen.

Oh, jij hebt de contractuele voorwaarden van de dames ingezien?
Of baseer je dit op het stukje uit de OP waar ze het als een reclameslogan gebruiken en de Telegraaf er de nadruk op legt om ophef te creëren zodat ze meer clicks krijgen?

verootjoo schreef:
Persoonlijk is dat niet het beeld van vrouwen wat ik zou willen zien in deze maatschappij. Staan we dan met onze emancipatie -O-

Emancipatie waar vrouwen alle kansen krijgen en mogen doen wat ze willen qua beroep, behalve als jij het niet met hun keuze eens bent.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:36

Ze gaan hun goddelijke gang maar