PZB video over “bokthaat”

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:37

Anoniem schreef:
Jullie beseffen je dat zei geld verdienen met views dus hoe meer jullie kijken hoe meer geld ze verdienen? :+ En hoe langer dit blijft bestaan..

Daarom kijk ik t via een andere app. Deze heeft alle YouTube videos ook online en deze kan je ook downloaden maar genereert geen views :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:37

Trui schreef:
Koosnaamloos schreef:
Dat komt denk ik ook, omdat andere stichtingen al het geld in paarden redden stoppen. Dit meisje heeft liever dure spullen en een iphone x ipv meer paarden kunnen 'redden.'

Kreeg ook laatst een aanbevolen video van hun ‘voor meer dan 1000 euro aan spullen gekocht?!’
Eskadron dekjes, dure springbeugels (190 :brr: )een bontje waarbij ze letterlijk zeggen ‘ja deze is zo mooi deze hebben we gehaald voor fotos of wedstrijd’, veel voor hunzelf als rijbroeken en jasjes en polo’s, dure frontriemen ‘want we hadde nieuwe nodig’, DURE rijbroeken. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dit is wel wat jij inderdaad ook zegt, liever dure spullen voor zichzelf en dure vlogspullen dan voor de paarden

Dit vind ik eigenlijk heel erg. En dan steeds om donaties bedelen op Facebook want ze hebben geld nodig voor een paard...

Bloempotje

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:45

Wellicht worden deze spullen helemaal niet betaald met het geld wat voor de opvang(paarden) is gereserveerd maar gewoon van ‘eigen’ geld, zoals elk persoon maandelijks geld gestort krijgt in de vorm van loon oid.

De video vind ik niet oké, maar Bokt is net zo erg bezig. De pot verwijt de ketel. :)

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:01

Vloggers verdienen amper meer aan views, door klachten van adverteerders (niet PZB gerelateerd). Tegenwoordig laten vloggers zich maandelijks sponsoren door fans met een bijdragen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:14

Echt ongelooflijk onprofessioneel dit. Hopelijk heeft die vader ervoor gezorgd dat het filmpje verwijderd is en heeft hij z'n dochter toch nog ff duidelijk gemaakt dat zoiets niveautje kleuterschool is en je reputatie ernstig kan beschadigen. Ik denk dat daar sowieso nog veel te winnen is qua organisatie en ik vermoed dat ze best regelmatig goede opvang adressen mislopen. Toen ik een tijd geleden serieus zocht naar een weidemaatje voor mijn merrie nadat ik mijn ruin had moeten laten inslapen kreeg ik geen enkele reactie. Volgens mij had ik het perfecte adres te bieden, weidegang/megagrote stal/bij huis dus meer dan genoeg toezicht en aandacht en bovendien blijft een paard zijn/haar hele leven hier. Toen ik een opmerking had gemaakt dat ik geen reactie had gekregen werd ik aangevallen door zgn. fans, dan moest het wel aan mij liggen etc. Sure...had alleen serieuze interesse en uitgelegd waar het dier terecht zou komen. Gemiste kans.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:25

Ach... Die meid is 18... En ze wikkelt nu al zoveel mensen om haar vingertje... Aandacht vragerij naar mijn mening. Buiten dat ze namen heeft genoemd, de video is offline, dus ik snap niet zo goed dat mensen zich zo druk maken eigenlijk...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:32

Ach, men geeft haar wel wat ze wilt/willen. Aandacht :)

Negatieve aandacht is ook aandacht.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:43

Ik denk dat ik toch maar ga reageren hier. Ik had ook ooit eens gereageerd in dat desbetreffende topic, met mijn ervaringen, aangezien ik de mensen en een paar paarden ken.

Ik zal er niet teveel over zeggen, maar laten we maar zeggen dat ik van madam zelf een heel leuk bedreigend berichtje heb gekregen via Facebook. Iets met dat ze me het leven in de paarden zuur wou maken.

Zal me niks meer verbazen als ik spontaan weer een berichtje gaan sturen, maar laat ze dat ook vooral maar doen, ben blij dat ik er niks meer mee te maken heb.

Maar gelukkig hebben de meeste mensen (in mijn omgeving) wel de zelfde mening als ik.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:47

Waarom is die vid offline gehaald dan?? Strike, of gewoon zelf?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:06

Nogmaals... Dit moet je niet serieus nemen. Het leven zuur maken? Een grote mond van een verwende puber. Ik heb er dagelijks mee te maken en prik er zo doorheen. Lekker laten gaan, ze komt er vanzelf wel achter dat haar gedrag haar niet verder gaat helpen

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:21

Oh nee hoor, ken ze al langer dan vandaag, en ik heb nog steeds een goed paardenleven :+

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:47

Koosnaamloos schreef:
Amado schreef:
Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook

Dat komt denk ik ook, omdat andere stichtingen al het geld in paarden redden stoppen. Dit meisje heeft liever dure spullen en een iphone x ipv meer paarden kunnen 'redden.'

Laatst zag ik op Facebook voorbij komen dat ze vroegen om te doneren zodat ze een 2de locatie konden huren om nog meer paarden op te vangen.

Verbaasde me, als je nu al geen 2de locatie kan betalen waarom er dan aan willen beginnen? Hoe ga je dat dan onderhouden.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-18 11:48

Trui schreef:
Koosnaamloos schreef:

Kreeg ook laatst een aanbevolen video van hun ‘voor meer dan 1000 euro aan spullen gekocht?!’
Eskadron dekjes, dure springbeugels (190 :brr: )een bontje waarbij ze letterlijk zeggen ‘ja deze is zo mooi deze hebben we gehaald voor fotos of wedstrijd’, veel voor hunzelf als rijbroeken en jasjes en polo’s, dure frontriemen ‘want we hadde nieuwe nodig’, DURE rijbroeken. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dit is wel wat jij inderdaad ook zegt, liever dure spullen voor zichzelf en dure vlogspullen dan voor de paarden[/quote]

Dat laatste doen ze ontzettend vaak; dure spullen kopen. En dan vragen ze wel nog steeds om donaties, van hun fans die notabene rond de 12-14 zijn....

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-18 11:50

Kinke schreef:
Echt ongelooflijk onprofessioneel dit. Hopelijk heeft die vader ervoor gezorgd dat het filmpje verwijderd is en heeft hij z'n dochter toch nog ff duidelijk gemaakt dat zoiets niveautje kleuterschool is en je reputatie ernstig kan beschadigen. Ik denk dat daar sowieso nog veel te winnen is qua organisatie en ik vermoed dat ze best regelmatig goede opvang adressen mislopen. Toen ik een tijd geleden serieus zocht naar een weidemaatje voor mijn merrie nadat ik mijn ruin had moeten laten inslapen kreeg ik geen enkele reactie. Volgens mij had ik het perfecte adres te bieden, weidegang/megagrote stal/bij huis dus meer dan genoeg toezicht en aandacht en bovendien blijft een paard zijn/haar hele leven hier. Toen ik een opmerking had gemaakt dat ik geen reactie had gekregen werd ik aangevallen door zgn. fans, dan moest het wel aan mij liggen etc. Sure...had alleen serieuze interesse en uitgelegd waar het dier terecht zou komen. Gemiste kans.

Ik betwijfel of die vader haar een standje heeft gegeven. Hij lijkt zelf net zo onprofessioneel vind ik vaak.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 11:57

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:00

:?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:01

Maar waarom maak je überhaupt zo'n filmpje...?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:01

Kimmie25501 schreef:
De geadopteerde paarden die ik ervan heb gezien waren ook,allemaal slecht. (Gedragsprobleem of medisch). Ik snap niet dat ze nog zo vaak een podium krijgen, bv op Horse event :x

Waarschijnlijk is dat juist omdat in een opvang meestal probleempaarden terechtkomen. Want paarden die medisch en qua gedrag heel goed zijn worden via de reguliere markt gemakkelijk verkocht.Ik ken de stichting overigens niet,dus ik spreek nu in het algemeen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:06

En dan vraag ik me af waarvoor ze het geld van donaties gebruiken? Effectief voor de paarden of voor hun duur spullen te kunnen kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:17

Het lastige met slechte dierenopvangcentra is dat die slechte dieren opvangen met gedragsproblemen, ziektes en gebreken. Dus als je daar gaat kijken, zie je allemaal wrakken en 1 paard dat al bijna beter is, en dan is het verhaal dat ze er zo slecht bij lopen omdat ze zo slecht waren bij aanschaf. Bij slechte paardenopvangcentra worden ze echter niet alleen in slechte toestand op genomen, maar worden ze vervolgens ook niet beter. Het nare is dat die centra zich dus altijd zullen blijven verschuilen achter 'ja, maar hoe hij er nu uitziet is niets vergeleken met toen we hem kregen, toen was hij nog veel slechter dus je mag hier niet over klagen!!!!'. Punt.

Als dat het enige argument is over waarom een paard slecht loopt/mager/kreupel/ziek is, dan weet je al wat voor vlees je in de kuip hebt. Natuurlijk kan het resultaat van een behandeling tegenvallen (een mager paard wordt bijvoorbeeld eerst ontwormd, dan de tanden gedaan en dan blijkt dat dat nog steeds niet genoeg helpt tegen de ondervoeding en dat er verder gezocht moet worden) maar een echt behandelcentrum zal je meteen het behandelplan kunnen voorleggen van alles wat er al is gedaan en alles wat nog gaat gebeuren. Dat heb ik nog nooit gehoord bij Paard Zoekt Baas.
Het stomme is dat als ze dat nou gewoon zouden doen, ze 90% van de critici meteen de mond zouden hebben gesnoerd, want het enige wat iedereen bij een zieligedierenopvang wil zien is dat die zielige dieren niet alleen opgevangen worden, maar ook correct behandeld worden.

Maar goed, misschien als ze ouder worden, dat ze dan hun dieren, verantwoordelijkheden en publiek ook serieuzer gaan nemen.... Nu komen ze op mij over alsof ze een paardenopvang zijn gestart zodat ze iets hebben om over te vloggen. Ik vermoed dat als er een wereldwijde internetstoring komt waardoor Paard Zoekt Baas een jaar lang niet meer op social media kan komen en er geen aandacht meer mee kunnen genereren voor hunzelf dat al die paarden dan heel snel een baas zullen hebben gevonden... ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:19

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:21

Tea.

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of mijn reacties er ook in zijn benoemd :')

Maartje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:38

Op een topic als deze kon ze natuurlijk rekenen toen ze die video maakte. Als je je dusdanig stoort aan dit soort reacties, dan ga je toch juist geen video er over maken of ligt dat aan mij :'). Dan laait de boel natuurlijk weer helemaal op. Lijkt me niet wat je wil hebben als je een bedrijf runt. Trieste zaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:38

Ze hebben blijkbaar meer haat video's :')

Afbeelding

Zo was het idee voor dit filmpje geboren

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:29

Of het donatie geld is of niet, weten we niet en dat ga ik dus ook niet suggereren. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat ze het erg belangrijk vinden om de prijzen te noemen met hoe duur alles wel niet is....wat willen ze daar mee bereiken?