Kinke schreef:Echt ongelooflijk onprofessioneel dit. Hopelijk heeft die vader ervoor gezorgd dat het filmpje verwijderd is en heeft hij z'n dochter toch nog ff duidelijk gemaakt dat zoiets niveautje kleuterschool is en je reputatie ernstig kan beschadigen. Ik denk dat daar sowieso nog veel te winnen is qua organisatie en ik vermoed dat ze best regelmatig goede opvang adressen mislopen. Toen ik een tijd geleden serieus zocht naar een weidemaatje voor mijn merrie nadat ik mijn ruin had moeten laten inslapen kreeg ik geen enkele reactie. Volgens mij had ik het perfecte adres te bieden, weidegang/megagrote stal/bij huis dus meer dan genoeg toezicht en aandacht en bovendien blijft een paard zijn/haar hele leven hier. Toen ik een opmerking had gemaakt dat ik geen reactie had gekregen werd ik aangevallen door zgn. fans, dan moest het wel aan mij liggen etc. Sure...had alleen serieuze interesse en uitgelegd waar het dier terecht zou komen. Gemiste kans.
Ik betwijfel of die vader haar een standje heeft gegeven. Hij lijkt zelf net zo onprofessioneel vind ik vaak.