Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Jolliegirl schreef:Als ik die man geweest was, had ik ook heel hard gaan rennen..
Gelijk zo erbovenop.. Haast stalkend hoe ik het hier lees..
Je bent 44,geen puber van 18...
Wat doe jij lelijk zeg!
Anoniem schreef:Giolli schreef:Ja, maar dat hoort TS al 3 pagina's dus ik denk dat ze het wel begrijpt.
Tenzij je echt heul heul heul graag dubbel gelijk wilt krijgen.
Tja mensen mogen hun mening geven.
Net zoals jij blijkbaar heul heul heul graag ook even je plasje er overheen wil doen.
Paardenfan25 schreef:Maar dan nog zou het de man sieren om gewoon netjes de waarheid te vertellen
Palmera schreef:Paardenfan25 schreef:Maar dan nog zou het de man sieren om gewoon netjes de waarheid te vertellen
Goed. Maar als iemand anders of minder reageert, en je hebt er 12 dagen contact mee, dan stuur je toch geen liefdesverklaring? Ik zou het ook spontasn benauwd krijgen en de boel blokkeren. Dat is echt teveel voor sommige mensrn, hoor!
Palmera schreef:Paardenfan25 schreef:Maar dan nog zou het de man sieren om gewoon netjes de waarheid te vertellen
Goed. Maar als iemand anders of minder reageert, en je hebt er 12 dagen contact mee, dan stuur je toch geen liefdesverklaring? Ik zou het ook spontasn benauwd krijgen en de boel blokkeren. Dat is echt teveel voor sommige mensrn, hoor!
WesternWay schreef:On to the next
Misschien kun je zelf ook een mega ongeloofwaardig verhaal naar hem appen. Lijkt me wel humor. Zo van dat hij je tot bezinning heeft gebracht en dat je door hem je baan en je huis hebt opgezegd en je hoofd kaal hebt gemaakt en vertrekt naar een klooster in india.
Of juist dat je hem achterna gaat reizen, je al contact hebt gezocht met homeland security en zn huidige baas ofzo![]()
(Nee grapje hoor niet echt doen)