Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tienus63 schreef:Ik stuur alle post die ze sturen, aan bewonderd van adres bla bla, in brievenbus van TNT.
Grote letters retour afzender erop.
Duurt lang, maar ze stoppen uiteindelijk wel.
Die clubs moeten dan porto betalen.
Joolien schreef:Wauw, ok. Ik belde net om de postcodeloterij op te zeggen. Wat een commerciele bende zeg, en ze doen erg hun best om je om te praten. Nu was ik voorbereid door dit topic, waarvan dank.
Maar ik kreeg dus dingen zoals 'u heeft heel veel bonuspunten gespaard, en daarmee heeft u in de decembertrekking meer kans op veel miljoenen.' En 'oh u heeft het financieel moeilijk, maar als u 1 keer een prijs wint, dan ent u daar ook vanaf he!'. Maar het toppunt was 'bedankt voor het stopzetten, ik hoop voor u dat Gaston niet ineens bij de buren aan de deur staat binnenkort.' Wow, wauw!![]()
Het is niet te geloven hoe ze met psychologie spelletjes je proberen terug binnen te halen, echt bizar
Alwiene schreef:Maar Joolien, waarom heb je niet online opgezegd als je al gewaarschuwd was door dit topic?

Joolien schreef:Alwiene schreef:Maar Joolien, waarom heb je niet online opgezegd als je al gewaarschuwd was door dit topic?
Kijk dat is dus ook weer zoiets, kan dat dan? Want ik heb dus gezocht, maar ik kon t niet vinden...
Maar stiekem was ik ook wel nieuwsgierig naar de telefonistes
Oh ja, nog zo'n goede waar ze mee begonnen! 'De wachttijd is langer dan 10 minuten, bel op een ander moment weer!'. Ik was binnen 1,5e minuut aan de buurt.![]()
Alwiene schreef:Postcodeloterij kan je online opzeggen. T is goed verstopt en ze ontmoedigen dat flink maar t kan zeker. Ik gok de andere 2 ook. Post op naam van Vriendenloterij en Bankgiroloterij kun je ook online stopzetten!!
Dit heb ik ergens eerder in dit topic gezegd, dus ja het kan online haha.
) was het geen probleem. Jammer uiteraard en als het weer mee zat hoopte ie dat ik weer zou meespelen (“ik ook!”). Geen probleem toen gehad, haha. verootjoo schreef:Whahaha.
Maar dat is volgens mij ook de kracht van de postcodeloterij... de angst die je ingepraat wordt dat je buren wel miljonair worden en jij niet
Want Nederlanders zijn nu er eenmaal best gevoelig voor dat de buurman het beter heeft dan jijzelf.

kim_1990 schreef:Heb ook ooit eens een abbo opgezegt telefonisch...geen moeilijk gezeur of gezeik, gewoon binnen 2 minuten geregeld en ik zou geen mails etc meer ontvangen...helemaal prima![]()
Nooit mailtjes gehad, ook geen post qua brieven oid, wel nog 3 x post gehad met een gewonnen cadeau omdat ik lid was....uuhm, heb er achteraan gebelt dat ik al half jaar geen lid meer was, ook niet meer betaalde etc, kreeg heel vriendelijk antwoord dat er een fout is gemaakt en dat hij het nogmaals in het systeem zou zetten dat ik niet meer meespeel...de cadeautjes mocht ik overigens gewoon houden, waren hun fouten zeiden ze