Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveUggs schreef:Hier vanmiddag om 15.05 lag de bak er zo bij.
[ [url=m/LMKMX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yiHhbg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om 17.11 zo
[ [url=m/bsrjlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
De paddocks waren drama begin van de middag en alles stond blank. Rond een uur of 4 heb ik de paarden weer buiten kunnen zetten en waren de paddocks wel weer te doen. Het land was wat soppig maar paardlief vond het absoluut niet erg en was blij dat ze weer naar buiten mocht.
Moet ik wel zeggen dat de paarden bij ons lekker verwent zijn en echt naar binnen willen als het zo plenst.
Karin schreef:Tinkerloos schreef:In Hilversum was het vanmorgen bar en boos.
Rond 8 uur een ENORME onweersknal
Hier klonk het alsof er voor mijn huis twee zware auto's frontaal op elkaar knalden. Het was dat ik al wist dat het onweerde en dat ik een flits zag. Het schijnt dat het tot in Loosdrecht te horen is geweest. Hier was het vooral te voelen, wat een enorme dreun was dat. Gelukkig waren de stoppen nog heel.
Resistance schreef:LoveUggs schreef:Hier vanmiddag om 15.05 lag de bak er zo bij.
[ [url=m/LMKMX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yiHhbg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om 17.11 zo
[ [url=m/bsrjlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
De paddocks waren drama begin van de middag en alles stond blank. Rond een uur of 4 heb ik de paarden weer buiten kunnen zetten en waren de paddocks wel weer te doen. Het land was wat soppig maar paardlief vond het absoluut niet erg en was blij dat ze weer naar buiten mocht.
Moet ik wel zeggen dat de paarden bij ons lekker verwent zijn en echt naar binnen willen als het zo plenst.
Is in ieder geval je drainagesysteem weer eens getest.
Tinkerloos schreef:In Hilversum was het vanmorgen bar en boos.
Rond 8 uur een ENORME onweersknal, stoppen sloegen door, en ik ben echt tot op mijn ondergoed doorweekt geraakt toen ik in de meterkast de stoppen ging controleren. (zit in de schuur, buiten)
Het was wel erg warm, maar men o men wat een regen.
Morrie schreef:toen stapte ik net uit de auto bij mijn werk, daar sloeg het dus in de bovenleiding van de trein, op de bliksemafleider van NIKE (gebouw naast waar ik werk) en in een (lege) scootmobiel bij ons in de gang. Ik schrok me helemaal kapot van de knal....
SavannahNx schreef:black_kelpie schreef:Nou neu. Hele dag een beetje van dit![]()
[ [url=m/4aAqzS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij ons ook! (Utrecht)
Karin schreef:Tinkerloos schreef:In Hilversum was het vanmorgen bar en boos.
Rond 8 uur een ENORME onweersknal
Hier klonk het alsof er voor mijn huis twee zware auto's frontaal op elkaar knalden. Het was dat ik al wist dat het onweerde en dat ik een flits zag. Het schijnt dat het tot in Loosdrecht te horen is geweest. Hier was het vooral te voelen, wat een enorme dreun was dat. Gelukkig waren de stoppen nog heel.