Het mysterie van het verdwenen stokbrood...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:54

MarlindeRooz schreef:
Ehm wat dacht je van blaffen waardoor men gewaarschuwd wordt. Maar sowieso ga ik niet naar binnen sneaken. :+

Ga niet hierom weg maar om samen te wonen ja. Hoewel dat wel een grote motivatie is. En de wietlucht en geluiden van anderen. :+

Ging er meer om dat dat advies is van sommige mensen, dat als een ander zich niet kan gedragen jij maar moet gaan verhuizen 8)7 die logica snap ik niet zo! Hij moet maar wiebere als hij zich niet kan gedragen en zijn poten niet kan afhouden van andermans spullen.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:00

Student en lid van een motorclub.. Hmmmmm.. Meestal Is het traject: support, prospect en daarna pas lid.. Die hond kent je als het goed is, dus ook geen probleem..

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:38

Ik heb ook zo'n huisgenoot, al een paar jaar mijn vriendje maar hij vreet nog steeds de koelkast leeg :+ :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:45

Stukje worst aan de hond voeren met iets laxeer middel?? Nee hoor dier mag niet de dupe worden. In samenwerking met andere huisgenoten toch zorgen voor een heerlijk drankje in de koelkast met laxeermiddel. En de bougiedop van zijn brommer loshalen of beetje suiker in de tank, band leeg laten lopen ? Manieren genoeg om hem het leven zuur te maken, ben alleen bang dat het niets uithaalt.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:49

Ik vraag mij ook altijd af wat er mis is met gewoon op iemand afstappen en zeggen:joh, ik vind dit niet zo tof. Kun je daar misschien mee stoppen.
Alsof iemand die lid is van een motorclub en een stafford heeft je meteen ondersteboven in de prullenbak stopt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 12:53

Sunnda schreef:
Ik vraag mij ook altijd af wat er mis is met gewoon op iemand afstappen en zeggen:joh, ik vind dit niet zo tof. Kun je daar misschien mee stoppen.
Alsof iemand die lid is van een motorclub en een stafford heeft je meteen ondersteboven in de prullenbak stopt.

Denk je echt dat ik dat nooit gedaan heb... en dan is het ja, ja gaat niet weer gebeuren. En trouwens spullen pakken kan ik niet bewijzen. :)

M_D_H

Re: Het mysterie van het verdwenen stokbrood...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:57

Waarom zou je de ander het leven zuur willen maken?
Dat is echt jezelf verlagen tot het niveau van de ander.
Gewoon boven staan. er wat van zeggen als je het ziet gebeuren, bestek heb je nu terug dus die hou je nu gewoon op je eigen kamer net als het wc papier. De oven schaal komt ook vanzelf terug en dan breng je die ook naar je eigen kamer toe en dat halve stokbrood wil je toch niet meer eten na een paar dagen, dus die mag die houden :) (Ik eet stokbrood meteen op of het gaat weg, anders wordt het zo vies hard ).

MarlindeRooz

Re: Het mysterie van het verdwenen stokbrood...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 13:02

@loes, nee. :P

En stokbrood was zo eentje die je zelf moest afbakken met boter er in. En bestek is inderdaad verstopt nu. WC papier heb ik geen zin om mee te slepen haha. Maar doe 1 rol per keer dan pak ik gewoon die rol steeds terug. :=

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:04

MarlindeRooz schreef:
Sunnda schreef:

Denk je echt dat ik dat nooit gedaan heb... en dan is het ja, ja gaat niet weer gebeuren. En trouwens spullen pakken kan ik niet bewijzen. :)

Het ging ook meer om de reacties in het topic. Sommige mensen lijken meteen een schuilkelder op te zoeken. :D