Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amber_anne schreef:Mijn vriend en ik huren ook particulier, we kwamen via de woon stichtingen amper in aanmerking voor huizen omdat mijn vriend BBL doet en dus student is. Particulier zijn we naar 2 huizen gaan kijken en de 3e was het
Wolkje schreef:Amber_anne schreef:Mijn vriend en ik huren ook particulier, we kwamen via de woon stichtingen amper in aanmerking voor huizen omdat mijn vriend BBL doet en dus student is. Particulier zijn we naar 2 huizen gaan kijken en de 3e was het
Dit snap ik niet.
Het maakt voor een woningbouwvereniging toch niet uit of je student bent?
Ik kreeg mijn huis ook toen ik nog student was.
xLovesPower schreef:Ik stond 3,5 jaar ingeschreven toen ik mijn sociale huurwoning in Katwijk kreeg. Ik heb mijzelf toen gelijk weer ingeschreven en sta nu alweer twee jaar ingeschreven.
blacksheep schreef:xLovesPower schreef:Ik stond 3,5 jaar ingeschreven toen ik mijn sociale huurwoning in Katwijk kreeg. Ik heb mijzelf toen gelijk weer ingeschreven en sta nu alweer twee jaar ingeschreven.
Heh in Katwijk, hoe dan? Ik gemiddelde wachttijden in de huurt zijn toch echt wel 9 jaar. Had je urgentie? Of is dit al lang geleden? Ik wacht al lang op een plekje in Katwijk/omgeving.

primera schreef:Ik heb samen met mijn toenmalige vriend bijna 7 jaar ingeschreven gestaan voor Rotterdam (woonde we toen ook, bij mijn ouders met onze eerste zoon). Niemand snapte waarom we hier in een mega flat gingen wonen met zoveel jaren inschrijving maar met die jaren hadden we óf kans op de flat of we konden een mini eengezinswoning huren die zowat op instorten stond (diepe scheuren in de muur) voor een veel te dure prijs én een melding "oja u wordt verzocht de woning zélf op te knappen en te herstellen" geen idee waarom al 75 andere gezinnen dit al hadden afgewezen, was al ronde nummer 3 volgens de woningbouw en ze snapte niet waarom niemand het wou.
Inmiddels heb ik 3 kinderen en vriend is weg. Als ik nu in deze flat zou willen wonen mag dat niet omdat ik teveel kinderen heb. Kans op een andere woning die beter past bij ons hebben we dus überhaupt nooit meer, ja ik sta ingeschreven natuurlijk... Maar met alle wachtlijsten én een hoop sloopwoningen waarvan mensen allemaal urgentie krijgen... Tegen de tijd dat ik weer kans maak, zijn mijn kinderen vast al de deur uit (jongste 3jaar).