Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Zo lang van huis geen ervaring mee, maar mijn man is internationaal chauffeur, dus die is ma-vr van huis.. Ik moet zeggen dan ik het gewend ben en het stoort me totaal niet.. Het is alleen even rot als je je ff niet fijn in je vel voelt en eigenlijk ff tegen m aan wil kruipen.. Maar verder geen probleem eigenlijk..
LovingTweety schreef:nine1987 schreef:Zo lang van huis geen ervaring mee, maar mijn man is internationaal chauffeur, dus die is ma-vr van huis.. Ik moet zeggen dan ik het gewend ben en het stoort me totaal niet.. Het is alleen even rot als je je ff niet fijn in je vel voelt en eigenlijk ff tegen m aan wil kruipen.. Maar verder geen probleem eigenlijk..
Hier hetzelfde. Ik vind het in principe heerlijk om alleen thuis te zijn. Alleen toen binnen 9 maanden van elkaar mijn 2 paarden zeer onverwachts overleden was het wel heel zwaar. Vriendinnen vangen je wel goed op, maar gaan uiteraard s avonds ook gewoon naar huis. Denk overigens wel dat ma-vr makkelijker is dan 6 weken.