Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oryani schreef:Ik heb deze week voor het eerst op UW gekocht, op aanraden van een vriendin. Ik voel me echter een enorme zeikerd nu, ik twijfel om te retourneren...
Ik heb een nepleren vestje gekocht, €30, ‘zo goed als nieuw’.
Ik verwacht dus iets dat hooguit een paar keer gedragen is en onbeschadigd is.
Ik kreeg het vestje toe en op het eerste zicht is het prima. Bij nadere inspectie blijkt het op het rugpand ‘reklijntjes’ te hebben, op een plek begint het zelfs een beetje te bladderen... Dat valt dan voor mij meer onder gebruikt?
iirrssjjee schreef:Hoi allemaal!
Heb de zoekfunctie gebruikt en heb geen topic kunnen vinden
Ik ben heel mijn kledingkast aan het ruimen geweest en kom zoveel spullen tegen die ik nooit draag of gedragen heb... Vind ik enorm zonde en heb dus besloten om een hele hoop op United Wardrobe te plaatsen!
Zijn jullie hier ook bekend mee? Kopen en verkopen jullie wel eens spullen via UW? Het is voor mij voor het eerst, ben benieuwd of ik dingen een beetje verkocht ga krijgen en hoe lang het ongeveer gaat duren hihi.
Ik zou zeggen; brand los!
)

ben benieuwd of ze goed gaan verkopen!
iirrssjjee schreef:Ik moet even wennen aan het nieuwe systeem van united wardrobe... Dat je nu exclusief versendkosten verkoopt enz.
Hij geet automatisch de prijs aan, dat is 3,50 of 3,90.
Maar sommige dingen (zoals schoenen) moetsn toch in n doos verzonden worden... Krijg je verzendkosten van 6,95 maar die kan je weer niet selecteren...