United Wardrobe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

2a54z6e45r6r

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:03

Het zijn vandaag geen transactie kosten :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:19

ik spaar voor black friday in de zara haha!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 22:08

Ik heb deze week voor het eerst op UW gekocht, op aanraden van een vriendin. Ik voel me echter een enorme zeikerd nu, ik twijfel om te retourneren...
Ik heb een nepleren vestje gekocht, €30, ‘zo goed als nieuw’.
Ik verwacht dus iets dat hooguit een paar keer gedragen is en onbeschadigd is.
Ik kreeg het vestje toe en op het eerste zicht is het prima. Bij nadere inspectie blijkt het op het rugpand ‘reklijntjes’ te hebben, op een plek begint het zelfs een beetje te bladderen... Dat valt dan voor mij meer onder gebruikt?

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 00:49

Oryani schreef:
Ik heb deze week voor het eerst op UW gekocht, op aanraden van een vriendin. Ik voel me echter een enorme zeikerd nu, ik twijfel om te retourneren...
Ik heb een nepleren vestje gekocht, €30, ‘zo goed als nieuw’.
Ik verwacht dus iets dat hooguit een paar keer gedragen is en onbeschadigd is.
Ik kreeg het vestje toe en op het eerste zicht is het prima. Bij nadere inspectie blijkt het op het rugpand ‘reklijntjes’ te hebben, op een plek begint het zelfs een beetje te bladderen... Dat valt dan voor mij meer onder gebruikt?

Ja dat vind ik wel, heb je evt foto's?

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 02:58

iirrssjjee schreef:
Hoi allemaal!

Heb de zoekfunctie gebruikt en heb geen topic kunnen vinden

Ik ben heel mijn kledingkast aan het ruimen geweest en kom zoveel spullen tegen die ik nooit draag of gedragen heb... Vind ik enorm zonde en heb dus besloten om een hele hoop op United Wardrobe te plaatsen!

Zijn jullie hier ook bekend mee? Kopen en verkopen jullie wel eens spullen via UW? Het is voor mij voor het eerst, ben benieuwd of ik dingen een beetje verkocht ga krijgen en hoe lang het ongeveer gaat duren hihi.

Ik zou zeggen; brand los!

Fijne app!
Zeker tevreden over ook!
T fijne is aan deze app
Dat je zeker weet dat je je bestelling krijgt
Of zowieso je geld terug !
Door de werkwijze
Dat uw je geld achterhoudt tot dat de verkoper aangeeft t opgestuurd te hebben en jij daarna aangeeft het ontvangen te hebben .
Hierdoor heb je toch stuk meer zekerheid.
Ik denk dat t verzenddagen verschillen
Want dat is natuurlijk aan de verkoper zelf ,gewoon zelfde als bijv marktplaats .

Ik wil ook binnekort kast uit ruimen en gaan verkopen :D
Leuke aan uw dat he elkaar ook kan volgen dus stel je vindt de spullen van diegene zo leuk die ze verkoopt krijg je dus melding binnen als ze weer iets nieuws te koop heeft staan wat je miss erg leuk vindt !
Ook melding als je iets wat je in je favorieten hebt gezegd dat ie bijv in prijs verlaagd is.
Tot nu toe 2 x uggs gekocht voor op stal !
Allebei waren ze super netjes !
Igg tot 2 x toe netjes verlopen en goed ingepakt gekregen ( al ligt dat natuurlijk aan de verkoper zelf )
( en om nou 200 uit te geven voor nieuwe uggs die voor stal zijn is zonde :9 )

Ik zou t vooral doen als ik jou was!
Goede foto’s er bij
Iemand maak je er blij mee en jij hebt weer ruimte om nieuwe dingen te kopen *\o/* O:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-18 03:19

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 17:59

Vandaag is mijn prachtige gloednieuwe camel coat toegekomen! Zakken waren nog dichtgestikt!
Met label!

Afbeelding

Edit: 160 ipv 270 nieuwprijs!

lillypon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:10

Ik gebruik United Wardrobe nu denk ik een jaar om kleding te kopen en te verkopen. Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Ook als een product niet goed is (1x gehad) word je super goed en spel geholpen! Zeker een aanrader :o

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:20

Ik doe het ook!
Vind het een fijne app, zeker vanwege de zekerheid en de snelheid vd app. Enige is soms dat de verkoop langzaam gaat.. en dan ineens 2 dingen in 1 week :=
Dit is mijn kledngkast at the moment.. veel jurkjes ‘ooit 1x gedragen voor de feestdagen’ en that’s it :j ben benieuwd of ze goed gaan verkopen!
https://unitedwardro.be/u/BUFs?plcl

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:22

Toen het nog relatief nieuw was liep het heel goed bij mij, nu verkoop ik niets. Het begint ook echt een platform voor influencers te worden die hun kleding daarop laten verkopen..

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:23

Ja dat stuk met die influencers snap ik nog niet echt helemaal x)

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:11

Heb net vinted ontdekt en is nog gemakkelijker dan UW, veel meer keuze waardoor de prijzen algemeen lager liggen. Aanrader!!

RiverHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:17

Ligt er echt aan wat je verkoopt. Geen bijzondere merken die je boven de 20 verkoopt gaat niet gebeuren kan ik je vertellen. Maar kleding van dure merken voor een goedkoop prijsje is wel te proberen, mijn ervaring is dat ik niet zo makkelijk spullen verkoop daarop, wel koop haha

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:15

Ik gebruik ook UW. Koop regelmatig iets van iemand via uw en nog nooit een vervelde ervaring gehad :)

Dit is mijn kledingkast: https://unitedwardro.be/u/3Qsr?c
Staat vrij weinig op, maar ik gebruik het dan vaak ook meer voor het kopen van kleding :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 11:25

Ik moet even wennen aan het nieuwe systeem van united wardrobe... Dat je nu exclusief versendkosten verkoopt enz.
Hij geet automatisch de prijs aan, dat is 3,50 of 3,90.
Maar sommige dingen (zoals schoenen) moetsn toch in n doos verzonden worden... Krijg je verzendkosten van 6,95 maar die kan je weer niet selecteren...

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:21

iirrssjjee schreef:
Ik moet even wennen aan het nieuwe systeem van united wardrobe... Dat je nu exclusief versendkosten verkoopt enz.
Hij geet automatisch de prijs aan, dat is 3,50 of 3,90.
Maar sommige dingen (zoals schoenen) moetsn toch in n doos verzonden worden... Krijg je verzendkosten van 6,95 maar die kan je weer niet selecteren...

Als je je product aanpast dan staan er verschillende mogelijkheden voor verzenden. Ik snap het ook nog niet helemaal... Want hoe weet je nu hoeveel je pakketje gaat wegen... maar ik denk wel dat het een systeem is wat zou kunnen werken en ik denk dat ze er ook wel lang over na gedacht hebben

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:04

Ik doe bij een klein pakketje het brievenbuspakket en wat niet in de brievenbus past maak ik groot pakket van. Dan komt het volgens mij goed.