Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
little_birdy schreef:Is het dekbed al wat ouder ?
Ik heb zulke vlekken in mijn zwarte kantoenen strings zitten.
Die al wat ouder zijn
Komt bij mij door wasmiddel wat op die plekken opgehoopt zat en bleekt
En nee geen zure pruim waardoor het komt
little_birdy schreef:Is het dekbed al wat ouder ?
Ik heb zulke vlekken in mijn zwarte kantoenen strings zitten.
Die al wat ouder zijn
Komt bij mij door wasmiddel wat op die plekken opgehoopt zat en bleekt
En nee geen zure pruim waardoor het komt
maar was dus vlekken veroorzaker
karijn schreef:Ik heb zulke vlekken in handdoeken, washandjes, en tshirts.
Britta31 schreef:Draai de dekbed hoes eens om.Dus onderkant boven of andersom.Als er dan weer een vlek in komt ligt het niet aan de was.Droog je ze buiten op een wasrek?Misschien een buurkater die er tegen aan sproeit.Heb ik een keer gehad.Of vogelpoep.
doemaar schreef:In mei heb ik een nieuw dekbed gekocht. Na 1 x wassen merkte ik op met het bed opmaken dat er een paar hele lichte kleine oranje vlekjes zichtbaar waren. Vond dat al zonde en vreemd.
Nu na tweede keer wassen zag ik ze nog ging er ook niet van uit dat ze weg gingen. Maar vanochtend tot mijm verbazing zit er opeens een mega vlek op!! Zonder dat die de was in is geweest want hij ligt er nu 4 dagen op en hij zat er eerst 100% niet op dat had ik zeker moeten zien.
Wat kan dit zijn?? Lijkt bleek maar kan toch zo maar niet spontaan?Deze grote plek was bij de kant van mijn vriend en die gebruik verder geen rare cremes ofzo. Aan mijn kant zitte ook wat vlekke dus ligt niet aan hem.
[ [url=m/dqOaoq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cowboy55 schreef:doemaar schreef:In mei heb ik een nieuw dekbed gekocht. Na 1 x wassen merkte ik op met het bed opmaken dat er een paar hele lichte kleine oranje vlekjes zichtbaar waren. Vond dat al zonde en vreemd.
Nu na tweede keer wassen zag ik ze nog ging er ook niet van uit dat ze weg gingen. Maar vanochtend tot mijm verbazing zit er opeens een mega vlek op!! Zonder dat die de was in is geweest want hij ligt er nu 4 dagen op en hij zat er eerst 100% niet op dat had ik zeker moeten zien.
Wat kan dit zijn?? Lijkt bleek maar kan toch zo maar niet spontaan?Deze grote plek was bij de kant van mijn vriend en die gebruik verder geen rare cremes ofzo. Aan mijn kant zitte ook wat vlekke dus ligt niet aan hem.
[ [url=m/dqOaoq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Appeltje eitje: je hebt Donald Trump tussen de lakens gehad. Die kleur oranje, dat kan er maar 1 zijn.

Ilsey schreef:karijn schreef:Ik heb zulke vlekken in handdoeken, washandjes, en tshirts.
Ik heb ook enkele handdoekjes en kuisdoekjes met zulke oranjeachtige vlekken, dit zijn (niet toevallig dacht ik?) net de goedkopere van minder kwaliteit. Echt dé verklaring weet ik niet. De andere handdoeken en kuisdoeken hebben dat niet. Met kledij en lakens nog niet gehad.
Ik gebruik overigens geen chemische en geparfumeerde wasproducten en kuisproducten. Toch vermoed ik dat het van een product kan zijn.
secricible schreef:Art_Ificious schreef:Jullie komen met onbehulpzame reacties. Maken het topic zelfs spottend (zo komt het over op mij).
TS vermeld ook duidelijk dat het niet aan haar vriend ligt.
Dus waarom dan reacties over de vriend neerzetten?
Beetje respect zou ook wel mogen vind ik persoonlijk. Ik zou niet happy zijn met zo reacties in een topic waarin ik een vraag stel over vlekken ofzo op een of ander dekbed of wat dan ook.
Tevens weet ik dat Tandpasta ook vlekken kan geven.
ja, want tandpasta midden op je bed is ook veel logischer dan sperma

)