@SusanH, ik draag heel graag kapotte (korte) spijkerbroeken. Anders voelen ze zo saai ofzo

Oh en ik verbaas me inderdaad over die badslippertrend die weer terug is.. Jemig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Idd correcte spelling. Ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die me schrijven in plaats van mijn. Ik vind dat zo storend.
Rocamor schreef:SusanH schreef:Idd correcte spelling. Ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die me schrijven in plaats van mijn. Ik vind dat zo storend.
Me vs m'n / mijn
Na vs naar
Is vs eens
Vols vs volgens
217 foutieve schrijfwijzen voor sowieso.
Voorheen schreef ik zonder erbij na te denken de woorden op de juiste manier. Verbazingwekkend dat het teveel tijd spenderen op een forum er toe bijdraagt dat ik soms ook niet meer weet wat de juiste schrijfwijze is.
Supervixen schreef:Inderdaad, het niveau lijkt steeds verder te dalen, terwijl het echt geen rocket science is.
F_inley schreef:Dat mensen zo'n andere foto op datingsites gebruiken dan hoe ze er nu uit zien.... Waarom foto's gebruiken van 4 jaar oud dan herken ik je niet he als ik ergens op je wacht
Rocamor schreef:SusanH schreef:Idd correcte spelling. Ik verbaas me over de hoeveelheid mensen die me schrijven in plaats van mijn. Ik vind dat zo storend.
Me vs m'n / mijn
Na vs naar
Is vs eens
Vols vs volgens
217 foutieve schrijfwijzen voor sowieso.
Voorheen schreef ik zonder erbij na te denken de woorden op de juiste manier. Verbazingwekkend dat het teveel tijd spenderen op een forum er toe bijdraagt dat ik soms ook niet meer weet wat de juiste schrijfwijze is.