Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Leen schreef:Pff ik zit even in een dipje. Ik heb contact gehad met iemand die electrische installaties plaatst in caravans en campers. Nu zegt hij dat we nooit zo lang zonder stroompaal kunnen... We willen echt niet veel aansluiten, telefoons gebruiken we niet, die worden tijdens de rit wel opgeladen. We leven niet in de caravan, dus lampjes gaan weinig aan zijn, waterpompje zal enkel voor koken, schoonmaken en onszelf wassen gebruikt worden.
Frigo nemen we dan waarschijnlijk toch op gas, kost wel veel meer, maar dan verbruiken we enkel gas en geen stroom. Dus het enige wat ik eigenlijk nog extra wou is een ventilator, moest het warm worden dat de honden toch wat frisser kunnen zitten. Maar volgens de meneer zou die maar 3u kunnen draaien en dan zou de accu leeg zijn..
Ik had veel liever al willen verven en kussens bekleden
Edit: enkel een kleine 12v dakventilator zou mogelijk zijn als we daar heel spaarzaam mee omgaan
Nabster schreef:Leen schreef:Pff ik zit even in een dipje. Ik heb contact gehad met iemand die electrische installaties plaatst in caravans en campers. Nu zegt hij dat we nooit zo lang zonder stroompaal kunnen... We willen echt niet veel aansluiten, telefoons gebruiken we niet, die worden tijdens de rit wel opgeladen. We leven niet in de caravan, dus lampjes gaan weinig aan zijn, waterpompje zal enkel voor koken, schoonmaken en onszelf wassen gebruikt worden.
Frigo nemen we dan waarschijnlijk toch op gas, kost wel veel meer, maar dan verbruiken we enkel gas en geen stroom. Dus het enige wat ik eigenlijk nog extra wou is een ventilator, moest het warm worden dat de honden toch wat frisser kunnen zitten. Maar volgens de meneer zou die maar 3u kunnen draaien en dan zou de accu leeg zijn..
Ik had veel liever al willen verven en kussens bekleden
Edit: enkel een kleine 12v dakventilator zou mogelijk zijn als we daar heel spaarzaam mee omgaan
Kijk je veel youtube over busconversies? Zou ik gaan doen. Krijg je enorm veel tips. Je wilde een zonnepaneel op het dak toch?

ze hebben hem in die staat gekocht, dus wel wat verlies op gemaakt.